نکاتی درباره درج آگهی در نون روز

فهرست

نکاتی درباره درج آگهی در نون روز

در مجموعه نون روز چند نوع آگهی و سرویس تبلیغاتی وجود دارد که در اینجا مختصرا به آن اشاره می گردد.

1. آگهی های عادی که در حال حاضر به صورت درج آگهی رایگان و نامحدود در سایت می باشد.
2. آگهی های ویژه
3. بنرهای تبلیغاتی شامل : بنر های صفحه اول – صفحه دوم یا گروهها – صفحه سوم یا جزئیات آگهی و بنرهای صفحات دیگر که تنها در سرویس پکیجها ارائه می شود.

 

نکاتی درباره درج آگهی در نون روز

مزایای آگهی ویژه نسبت به آگهی عادی

1- اعتمادبیشتر بازدید کنندگان به آگهی (چرا که صاحب آگهی با اطمینان به خدماتی که ارائه می کند حاضر به پرداخت هزینه آگهی خود گردیده است)
2- نمایش آگهی ویژه (ستاره دار و بدون ستاره) در صفحه اول سایت بر اساس مکانیسم طراحی شده.
3- دسترسی به امکانات گسترده جهت ویرایش آگهی وارتباط با بازدید کنندگان
4- نمایش در گروهها و زیر گروههای مربوطه
5- نمایش آگهی ویژه به صورت بزرگتر ودر ابتدای صفحه ، قبل از آگهیهای عادی
6- نمایش در ابتدای نتایج جستجوی بازدید کننده گان در سایت
7- آگهی های ویژه همواره در صدر زیرگروه مربوطه خواهند بود
8- با کمی دقت در انتخاب عنوان و تصویر مناسب جذب بازدید کننده واقعی به آگهی حتمی خواهد بود
9- آگهی های ویژه براساس مکانیسمی پیچیده و منحصر بفرد به تناوب در سایتهای نمایندگی نیاز روز نمایش داده خواهد شد.
10- به یاد داشته باشید بازدید کنندگان به طور طبیعی برای به هدف رسیدن ابتدا نیازمندیها ویژه را بررسی خواهند کرد. و در صورت به نتیجه نرسیدن به سراغ نیازمندیها ی عادی خواهند رفت. باتوجه به تعداد زیاد نیازمندیها ی عادی احتمال دیده شدن هر آگهی رایگان بسیار کمتر از آگهی ویژه می باشد.
11- با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در نرم افزارسایت نون روز، آگهی های ویژه ظرف مدت 24 تا 48 ساعت در موتورهای جستجو ثبت (ایندکس)می گردند. این زمان برای آگهی های عادی ممکن است تا یک هفته به درازا انجامد.
12- آگهی های ویژه از نظرگاه موتورهای جستجو از اهمیت و ارزش بالاتری برخوردار هستند.

برای درج آگهی ویژه به چه حسابی باید پول واریز نماییم؟

نحوه و زمان تایید آگهی ها
تعهد ما به شما تائید آگهیها در کمتر از یک روز کاری می باشد.لیکن در ساعات اداری سعی ما بر این است تا این مهم در حداقل زمان ممکن (کمتر از یک ساعت) به انجام برسد. اگر آگهی شما بعد از 48 ساعت مورد تائید واقع نشد بعد از اطمینان از تطابق محتوای آگهی با قوانین سایت با سایت تماس بگیرید.

چگونه آگهی خود را در سایت مشاهده نماییم ؟
آگهیهای جدید ارسال شده یا ویرایش شده توسط کاربران توسط شخص مسئول در تیم مدیریت نون روز مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرد و در صورت تطابق محتوای آگهی با قوانین سایت مورد تائید قرار می گیرد. پس از تائید آگهی شما می توانید آگهی خود را در گروه مربوطه در سایت مشاهده نمایید. علی رغم تلاش ما برای تائید آگهیها در حداقل زمان ، ممکن است تائید آگهی تا یک روز کاری طول بکشد. قبل از تائید آگهی شما با کلیک بر روی تصویر کوچک آگهی در قسمت ویرایش آگهیها می توانید پیش نمایش آنرا مشاهده نمایید.

جستجو آگهی در سایت

در بالای سایت کنار منوهای سایت، گزینه ای با عنوان ” آگهی موردنظر خود را جستجو کنید ” وجود دارد. در این قسمت عنوان و نام آگهی مورنظر خود را تایپ کنید و بر روی تصویر ذره بین کنار آن کلیلک کنید. (یا اینکه کلید Enter را فشار دهید)

چرا نباید آگهی تکراری سفارش دهیم ؟
تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهیهای شما می گردد،بلکه به فرض تائید آنها این موضوع از نظرگاه موتورهای جستجو تقلب محسوب شده و به صورت خودکار از موتورهای جستجو حذف می گردند.

برای تماس با صاحبان آگهی چه باید کرد ؟
توجه داشته باشید سایت نون روز تنها نمایش دهنده اگهی ها می باشدو در خصوص محتوای آگهی ها نمی تواند به شما کمکی نماید، بنابراین برای تماس با صاحبان آگهی ، لازم است از شماره های تلفن یا ایمیل درج شده در متن آگهیها استفاده نمایید و یا در صورت فعال بودن صندوق ارسال پیام برای صاحب اگهی پیام ارسال نمایید.در تماس با صاحبان آگهی پیشنهاد می شود موارد زیر را رعایت کنید:
1- ترجیحا در ساعات اداری و کاری تماس تلفنی بگیرید ، مگر در مواردی که به طور مشخص در متن آگهی استثناء گردیده است.
2- قبل از کسب اطمینان و اعتماد کافی از واریز یا ارسال هرگونه وجهی خودداری نمایید.
3- همواره توجه داشته باشید اخذ هرگونه وجهی تحت عناوینی چون استخدام ، آموزش به شرط استخدام و موارد مشابه خلاف قوانین کشور می باشد.در صورت مواجه شدن با مواردی از این دست پیشنهاد می شود با مراجع ذیصلاح تماس بگیرید. توجه داشته باشید اگهیهای این چنینی در نون روز تائید نمی شوند لیکن ممکن است در تماس شما با صاحبان آگهی درخواستهای این چنینی مطرح شود.
4- از درج آگهی تکراری در شهرهای مختلف خودداری کنید.از تائید آگهیهای این چنینی خودداری خواهد شد. ضمن آنکه به فرض تائید آن ، این موضوع از نظرگاه موتورهای جستجو تقلب محسوب میشود و نهایتا آگهیهای شما از چرخه موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو حذف خواهند شد.

** در دفتر مرکزی نون روز در ساعات اداری (8.30 صبح تا 16.30 به وقت تهران – پنجشنبه ها تا ساعت 12.30)همواره شخص پاسخگو به مشکلات و درخواستهای شما حضور دارد.بنابراین از هر کجای کشور و جهان که هستیدبدون هیچ نگرانی ای با ما تماس گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط