کاپشن مردانه چرم اسپرت | خرید اینترنتی کاپشن شیک مردانه

خرید اینترنتی کاپشن شیک مردانه

کاپشن یکی از آیتم های هوای سرد سال به شمار می آید. لباسی که نه تنها برای گرم شدن و محافظت بلکه برای شیک پوشی در استایل در فصول سرد بکار می رود. کاپشنی که برای یک مهمانی استفاده می شود با کاپشنی که در یک گردش می پوشید متفاوت است. کاپشن یکی از ضروری ترین و اصلی ترین تن پوش های فصل سرد سال است که دارا بودن یکسری از جزییات، آن را به یک پوشش کلی تبدیل می کند مخصوصا کاپشن چرم مردانه. یکی از این جزییات کلاهدار بودن کاپشن است که نیاز مصرف کننده را برای صرف هزینه و همراه داشتن کلاه جداگانه از بین می برد. جیب بزرگ دیگر ویژگی است که با نصب آن روی کاپشن برای گرم کردن دست ها در هوای سرد به کار می رود و اضافه شدن جیب های دیگر در کاپشن برای حمل وسیله و اشیا همراه قابل توجه قرار می گیرد.

یک خصوصیت کاپشن استاندارد برای محافظت در سرما داشتن کاور روی زیپ است که بعد از بستن، روی زیپ را می پوشاند و از ورود هوای سرد به داخل جلوگیری می کند. آیتم دیگر در خرید کاپشن چرم اسپرت بلند بودن کاپشن است که تا پایین کمر باشد و باعث گرمتر شدن بدن می شود. اگر در جایی زندگی می کنیم که بارندگی فراوان دارد، باید در نظر داشته باشیم جنس رویه آن از پلی استر یا پلاستیک است تا آب به آن نفوذ نکند. البته این جنس یک عیبی که دارد، در برابر جرقه آتش خیلی سریع می سوزد و سوراخ می شود. در کنار این خصوصیات، حال به چند نوع کاپشن از نظر جنس و کاربرد آن اشاره ای مختصر کنیم. عمدتا کاپشن های موجود در بازار از پلی استر یا چرم هستند. کاپشن هایی که برای استفاده روزمره است با کاپشن های ورزشی متمایز بوده و ساختار ساده تری دارند .

 

کاپشن مردانه چرم اسپرت

کاپشن چرم مردانه از ویژگی های یک مرد جذاب است. چرم دوام خیلی زیادی دارد و زیبایی فوق العاده ای در استایل شما ایجاد می کند، اما به اندازه کاپشن زمستانی قابلیت گرم نگه داشتن را ندارد. در کاپشن چرم دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی کاربرد دارد. چرم مصنوعی به علت استفاده از مواد شیمیایی و نفتی در فرآیند تولید و پرداخت آن سنگین تر از چرم طبیعی می باشد و دارای بوی ناخوشایندی است ولی چرم طبیعی بالطبع سبک تر، مقاوم تر و با رایحه ی طبیعی است. انعطاف پذیری چرم طبیعی یکی دیگر از مزیت هایی است که خداوند در طبیعت پوست حیوانات قرار داده و با گذشت زمان این خاصیت از بین نمی رود. خاصیت دیگر کاپشن چرم، تنفس پذیری آن است که رطوبت بدن را از طریق منافذ ریز خود بازدم می کند و به این علت سبب جلوگیری از تعریق می شود .

کاپشن چرم مردانه در هر سنی و با هر سبک پوششی می تواند تکمیل کننده ی پوششتان باشد. بعلت گران قیمت بودن چرم هنگام خرید، دقت کافی داشته باشید .متداول ترین چرمی که در کاپشن های چرم استفاده می شود، فول گرین است که همیشه جلوه ی خود را حفظ می کند و خط، خراش و لکه روی آن به چشم نمی خورد و ماندگاری بالایی دارد و بعد از سالها استفاده زیبایی و شیک بودنش را به رخ می کشد. کاپشن جیر معمولا از نوعی از چرم بز، گوسفند، خوک، گوزن و گاو است و حالت پرزی در این چرم مشهود است. البته نسبت به چرم، وزن بیشتری دارد که علت آن را در دباغی و پرداخت با مواد شیمیایی می توان یافت. توجه کنید کاپشن جیر برای زیر باران مناسب نیست. نرمی و لوکس بودن، سطح کرکی و ماندگاری از مزایای آن است و از معایب آن اینکه به سرعت کثیف می شود و انعطاف پذیر نیست.

 

بهترین برند کاپشن مردانه

بهترین برند کاپشن مردانه

کاپشنی که در فصل سرد سال استفاده ی زیادی از آن می شود کاپشنی که سبک و ضد آب است و جمع شوندگی و بسته بندی آن راحت می باشد. نگهداری گرمای فوق العاده ای دارد و اغلب جنس رویه آن پلی استر می باشد که خاصیت ضد آبی آن را به چشم می آورد. این سبک کاپشن ها اغلب طرفداران بسیاری با هر سنی دارد .جلیقه های پفی و بادی نوعی از کاپشن ها هستند که بدون آستین باعث تحرک و آزادی عمل می شوند کم وزن با تنفس بالا که برای سفر و کوهنوردی خم مناسب می باشند. از کاپشن های پشمی، جین و کتان نیز به عنوان تن پوشی جذاب و خاص  در عین  گرم بودن در فصل سرد سال استایل منحصر به فردی را برای سبک های پوششی متنوع ایجاد می کند که امتحان کردن آن ها برای استایلتان خالی از لطف نیست.فراموش نکنید که با خرید از یک فروشگاه اینترنتی پوشاک معتبر میتوانید همه گزینه ها را یکجا داشته باشید.

انسانها دارای فرم بدنی متفاوتی هستند. لباس اگر مطابق با سر و شکل ظاهری شما انتخاب نشود، روی تنتان زیبایی نخواهد داشت. افرادی که لاغر و بلند هستد با افراد کوتاه و تپل لباسهایشان با هم فرق دارد تا بتواند ظاهری شیک برایشان ایجاد کند. افراد لاغر و بلند قامت در فصل های سرد سال می توانند از لباس های لایه ای مثل تیشرت، بلوز، سویشرت و کاپشن روی هم استفاده کنند تا پرتر نشان داده شوند. از کاپشن هایی که برای افراد لاغر و بلند استفاده کرد، کاپشن های پفی بادی که حجم دار هستند و استایل بهتری را برایشان ایجاد می کند. برای افراد قد کوتاه و چاق استفاده از لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد کار اشتباهی محسوب می شود. کت یا کاپشن باید دقیقا اندازه تنتان باشد. کاپشن های ظریف مثل کاپشن های چرم مردانه، جین، کتان، سویشرت ها و پالتوهای سبک را برای استایل زمستانی انتخاب کنید.

 

نکات شستشوی کاپشن را رعایت کنیم

برای شستشوی پوشاک و مخصوصا کاپشن، کم کردن دور ماشین لباسشویی و استفاده از مواد شوینده ی ملایم موجب می شود کاپشن عمر طولانی تری داشته و استفاده از آب سرد به جای آب گرم، آسیب کمتری وارد می کند. کاپشن بادی حین شستشو نباید کش بیاید و بعد از شستنن باید در سبد بگذاریم تا خشک شود و از چنگ زدن آن در شستن پرهیز کنید، چون الیاف داخلی آن آسیب می بیند. بعد از خیس کردن کاپشن درمواد شوینده ملایم و آب با استفاده از یک اسفنج یا توری روی آن بکشید و سپس آبکشی کنید. در شستشوی کاپشن چرم نباید در ماشین شسته شود باعث ترک و چروک آن می شود و زیبایی آن از بین می رود. در ظرفی آب و مایع ظرفشویی و صابون را بریزید و مخلوط کنید. سپس کاپشن را در آن قرار دهید و سپس رویه آن را با یک اسفنج بشویید، چندین بار این کار را تکرار کنید.

کاپشن پفی را برای شستن در ماشین لباسشویی همراه با کفش کتانی یا توپ های سفت بیاندازید تا زمان خشک کردن با توجه به سنگینی کفش یا توپ با ایجاد ضربه به کاپشن، آب آن گرفته می شود. کاپشن پشمی از پشم گوسفند بدست می آید، از آب سرد، سرکه و شامپو بچه کمک می گیریم و برای گرفتن آب آن را فشار نمی دهیم و اگر چروک شد، از روش اتوکشی غیرمستقیم استفاده می کنیم. کاپشن جیر کاپشنی است که دقت بیشتری در شستشوی آن باید انجام داد، چون مواد شوینده نامناسب موجب سفیدک زدن روی جیر می شود و برای خشک کردن در سبد در دمای اتاق بماند و سپس روی بند بیاندازید. کاپشن چرم باید در سایه و بدور از نور آفتاب خشک شود و بعد از خشک شدن، زدن روغن یا واکس، مانع از خشک شدن و ترک آن می شود.

 

یقه اسکی مردانه اسپرت

لباسی ساده و ضروری  که همواره به آن نیاز داریم: یقه اسکی؛ لباسی گرم و جذاب با تنوع بالا که با توجه به سبک لباس پوشیدنتان و سلیقه تان می توان آن را فیت یا آورسایز انتخاب کرد. یقه اسکی یک لباس کلاسیک و مدرن همه جا بپوش است که قابلیت عجیبی در ست شدن با لباس های دیگر دارد. مهمترین موردی که در پوشیدن یقه اسکی باید به آن اهمیت داد، داشتن گردن بلند است. یقه اسکی برای گردن های کوتاه و پهن مناسب نیست، اما درصورت استفاده، می توانید از بافت های ریز و ظریف و پارچه هایی که ضخامت ندارند، استفاده کرد.در برخی موراد پیراهن مردانه اسپرت هم گزینه جذابی خواهد بود. یک ترفند دیگر استفاده از یقه اسکی برای آقایان با گردن کوتاه بکاربردن یقه اسکی هایی با یقه های کوتاه تر است .یقه اسکی پیشنهادی شیک برای جوانان اسپرت پوش است که آن را با یک کت یا سویشرت جین تیره یا روشن بپوشند و در کنار آن از کالج استفاده کنند .

اگر سرتان بزرگتر از بدنتان است، در فصل های سرد سال یقه اسکی پهن و ضخیم بپوشید. موجب تناسب سر و گردن با بدنتان می شود یقه اسکی یک لباس پاییزه مناسب است که می توانید آن را با شلوار کتان یا جین خود ست کنید .یقه اسکی برای زیر لباس های بدون آستین مثل جلیقه، استایل جذابی بوجود می آورد. یقه اسکی لباسی است با یقه بلند که بیشرین قسمت گردن را می پوشاند. یقه اسکی نازک یک جایگزین مناسب برای پیراهن است. یقه اسکی را با کت و شلوار ست کنید و یک تیپ مناسب و عالی برای خود ایجاد کنید. به طیف رنگ لباستان حتما توجه کنید. نباید یقه اسکی را با تاکسیدو و کت و شلوارهای خیلی رسمی بپوشید. اشتباهی که تاثیر منفی روی استایلتان دارد کت های چرم، جین و اورکت پشمی از گزینه هایی است که روی یقه اسکی تناسب دارد . ترکیب کاپشن چرم مردانه و یقه اسکی واقعا دیوانه کننده جذاب خواهد بود.

تنوع در فروشگاه لباس اقایان اصفهان

تنوع در فروشگاه لباس اقایان اصفهان

تن تو؛ فروشگاهی که وقتی وارد آن می شوید با انواع پوشاک مردانه با برندهای مختلف روبرو می شوید و اینکه در کنار تنوع محصولات، کیفیت لباس ها و شیک و شکیل بودن و دوخت عالی، حرف اول را می زند. در گردشی در فروشگاه متوجه می شوم سبک های لباس برای تمام سنین و سلیقه ها برای آقایان در نظر گرفته شده است و البته به جرات می توان گفت خاص ترین پوشاک آقایان جوان دنیایی از سویشرت ها، پلیور، بلوزهای بافت و… که با آن ها ست شده است، طراحانی که تمام آیتم های لباس از قبیل سن، سبک، رنگ، جنس و دوخت را در نظر می گیرند. تنوع پوشاک آقایان را در انواع کاپشن ها، سویشرت های کتان و جین، بلوزها، دورس ها، انواع شلوارهای جین، کتان و پارچه ای مشاهده می کنیم، هیجان خرید را برای ما ایجاد می کند.

این فروشگاه با تکمیل کردن انواع پوشاک آقایان این نوید را به شما می دهد که دست خالی از فروشگاه بیرون نمی روید. مردم از این نوع فروشگاه ها که با مراجعه حضوری یا انلاین نیاز و تقاضای مشتری را جوابگو هستند و پکیج کامل از انتخاب را در اختیار مخاطبشان قرار می دهند، استقبال بی نظیری می کنند و حتما خریدی دلنشین انجام می دهند. نوع مشتری مداری فروشنده های فروشگاه می باشد که به نحو احسن از این ازمون موفق بیرون امده اند، راهنمایی و رفتار اجتماعی فروشنده ها ستودنی بود و با مشتریان سخت پسند تا پایان خرید همراه بوده و راهنمایی عالی در خرید هستند .فروشگاه تن تو حتی با گذشت  ساعت کاری و در حال ترخیص  پرسنل نیز اگر مشتری وارد شود به احترام ان تا خرید ایشان وقت گداشته و بهترین خدمات را مانند مشتری اول وقت برای ایشان صرف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط