خودرو سوار در کرج

فهرست

امداد خودرو و خودرو سوار در  کرج 

امداد خودرو کرج

امروزه در کنار تمام خدمات بسیاری که به شما عزیزان داده می شود. نیاز شدید به خدمات خودروی سیار نیز بسیار بسیار ضروری است.

برای خیلی از عزیزان پیش آمده که در سفرها یا در بزرگراه های مختلف ماشینشان دچار نقص فنی شده ولی دسترسی به یک مرکز خدمات خودروی سیار نداشتند و بسیار دقایق سختی را گذراندند. ماشین های مختلف در مدل های مختلف ممکن است در طول مسیر به هر علت و دلیلی دچار نقص بشوند و در این زمان بسیار قابل اهمیت است که شما بتوانید با خیال راحت این مشکل رو حل کنید. به همین علت آشنایی با یک مرکز امداد خودرو سیار به شما کمک بسیار بسیار شایانی خواهد کرد. این امر سبب می شود که شما در هنگام وجود مشکل خونسردی خود را حفظ کرده و با سریعترین راه حل مشکل را حل کنید. امداد خودرو کرج بهترین و سریعترین راه حل در هنگام وقوع مشکل برای اتومبیل شما میباشد این مجموعه با داشتن متخصصان حرفه ای در کمترین زمان به مشکل شما از طریق خدمات سیار رسیدگی می‌کنند. این سامان شبانه روزی فعال می باشند و این به این معناست که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز در صورتی که برای اتومبیلتان مشکلی پیش آمد و در راه ماندید. با خیال راحت به مجموعه امداد خودرو کرج اطمینان کنید این مجموعه همانطور که گفته شد با بهترین متخصصان در اسرع وقت در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند و با خدمات سیار با بالاترین کیفیت ها کمترین زمان بهترین سرعت مشکل شما را رفع خواهند کرد.

در مجموعه امداد خودرو کرج تلاش می گردد تا در حد امکان مشکل شما و تعمیرات مورد نیاز در محله خودتان انجام شود و خودروی شما بی دلیل به تعمیرگاه منتقل نگرد.

مجموعه امداد خودرو کرج در واقع یکی از بهترین و معتبرترین سامانه خدمات خودرو سیار می باشد که با بهترین کیفیت در هنگام وقوع مشکلات می‌تواند در کنار شما عزیزان باشد.

یدک کش و انواع آن 

امروزه استفاده و تولید انواع مختلف یدک ‌کش‌ ها به یک نیاز ضروری برای هر جامعه تبدیل شده است. خودرو ها معمولاً برای حمل خودروهای تصادفی و یا آن هایی که دچار نقص فنی شده اند استفاده می شود. در ادامه به بررسی انواع مختلف این نوع خودرو خواهیم پرداخت.

یدک کش چیست ؟

خودروی یدک ‌کش معمولاً به خودروهایی می‌گویند که وانت‌بار هستند و وزنی بالاتر از دو تن دارند. این خودرو ها نیز دقیقاً مانند جرثقیل ها یک هیدرولیک بسیار قوی و همچنین یک اهرم دارند که این دو وسیله برای عمل یدک ‌کشی، در زیر خودرویی که دچار نقص فنی شده است قرار می گیرند و باعث بالا درآمدن چرخ ‌های محور آن و حمل خودرو می شوند. اما جالب است بدانید که معمولاً این ماشین ها برای حمل خودروهایی که آسیب آن ‌چنان زیادی ندیده‌اند استفاده می‌شود و برای خودرو هایی که بدنه آن ‌ها بسیار آسیب ‌دیده است استفاده از انواع مختلف این ماشین ها مناسب نیست. همچنین جالب است بدانید که از یدک‌کش‌ ها برای مسافت‌های کوتاه تر از ده کیلومتر استفاده می شوند.  معمولاً شرکت ‌های خدمات رسانی از انواع مختلف این ماشین ها استفاده می‌کنند تا به مشتریان خود خدمات رسانی نمایند. هنگامی که شما دچار نقص فنی و یا تصادف می شوید پس از تماس گرفتن با امداد خودرو کرج، شما باید وضعیت خودروی خود را اطلاع دهید تا آن‌‌ها با توجه به وضعیت خودروی شما یدک‌کش مناسب را برای شما بفرستد. ما در ادامه بررسی انواع مختلف این ماشین ‌ها خواهیم پرداخت و شماره بیشتر با آنها آشنا خواهیم کرد.

 

یدک کش

یدک کش بلند کننده چرخ

همان‌ طور که پیش ‌تر گفتیم یکی از عمده‌ترین و مهم‌ترین یدک ‌کش هایی که امروزه استفاده میشوند، بلند کننده چرخ است. این دستگاه‌‌ها یک اهرم دارند که در زیر چرخ‌ ها قرار می‌گیرد و با بلند کردن چرخ‌ ها باعث هدایت کردن آن می‌شود و آن‌ها را به دنبال خود می‌کشد. همچنین عمل هیدرولیکی در این ماشین ‌ها باعث بلند شدن چرخ‌ های جلوی ماشین‌ می‌شوند و استفاده از این نوع یدک‌کش ‌ها معمولاً ارزان ‌تر از انواع دیگر است‌‌.

 یدک ‌کش ‌های زنجیری

در این نوع یدک ‌کش ، ماشین ها با یک کابل محکم سیم مانند به اهرم جلوی ماشین شما نصب می‌شوند و ماشین شما را دنبال خودشان می‌کشند. در گذشته از این نوع ماشین استفاده زیادی می‌شد اما امروزه با توجه به این‌که این وسیله فشار بسیار زیادی به سپر ماشین می‌آورد و باعث آسیب دیدن آن می‌شود، و همچنین بستن زنجیر باعث خراشیده شدن رنگ خودرو می‌شود، و ممکن است محرک خودرو نیز آسیب ببیند، امروز از این وسیله کمتر استفاده می‌شود و تنها برای یدک ‌کشی ماشین ‌های اوراقی از این نوع خودرو ها استفاده می شود زیرا خراب شدن این نوع ماشین‌ها اهمیت آن‌چنانی ندارد.

 یدک ‌کش ‌های کامیونی

 این یدک ‌کش ‌ها از انواع مختلف پرکاربردترین وسیله ‌ها در جهان هستند و معمولاً برای انتقال ماشین ‌های نو یا تصادفی استفاده می‌شود. این یدک ‌کش یک سطح جدا کننده طویل و بلند دارد که روی زمین قرار می‌گرد و بعد از انتقال ماشین روی آن تخت بازوهای هیدرولیکی ماشین آن صفحه را بلند می‌کنند و روی پشت کامیون قرار می دهد و به‌ راحتی ماشین شما را جا به‌ جا می‌کنند. اما این یدک ‌کش‌ها علاوه بر انتقال ماشین توانایی حمل وسایل نقلیه دیگر مانند قایق ‌ها را دارند و از ایمن‌ترین راه‌ یدک‌کشی محسوب می‌شود.

یدک کش مناسب خودروی شما چیست؟

یدک کش­ها را بارها در جاده و خیابان دیده­ایم؛ اما تا به حال به نوع آن­ها دقت کرده­اید؟ گاهی یک وانت یا گاهی یک جرثقیل را در حال بکسل کردن خودرویی دیگر می­بینیم. این خودروها هر کدام در شرایط خاص و امکاناتی متفاوت به حمل بار مورد نظر می­پردازند. برای مثال اگر به جرثقیل­های بار کش نگاه کنید خودرویی نسبتا بزرگ­تر را با خود حمل می­کنند؛ در حالیکه یک وانت یا نیسان خودرویی نسبتا با سایز و اندازه کوچک را حمل می کند.

کدام یدک کش برای ماشین شما مناسب‌تر است؟

یدک کش­ها را بارها در جاده و خیابان دیده­ایم؛ اما تا به حال به نوع آن­ها دقت کرده­اید؟ گاهی یک وانت یا گاهی یک جرثقیل را در حال بکسل کردن خودرویی دیگر می­بینیم. این خودروها هر کدام در شرایط خاص و امکاناتی متفاوت به حمل بار مورد نظر می­پردازند. برای مثال اگر به جرثقیل های بار کش نگاه کنید خودرویی نسبتا بزرگ­تر را با خود حمل می کنند؛ در حالیکه یک وانت یا نیسان خودرویی نسبتا با سایز و اندازه کوچک را حمل می­کند.

گفتیم که ممکن است ماشین های متنوعی را با امکاناتی خاص جهت یدک کشی ببینیم. به طور کلی یدک کش هایی که در این زمینه فعال اند به سه دسته تقسیم می­شوند:

یک دسته از این ماشین­ها که عموما خودروهای سبک را جا به جا می کنند شامل: نیسان، وانت و وانت پراید می­شوند. این باربرها نهایتا خودروهایی که در سایز و اندازه خود باشند را جابه جا می­کنند. به این دسته ماشین­های سبک گفته می­شود.

دسته دوم ماشین های باربری هستند که خودروهای شاسی بلند و سنگین تر را به نسبت دسته جا به جا و حمل می­کنند. این خودروها شامل ایسوزو، کامیون، خاور و از این دست ماشین­ها هستند. به این باربرهای نسبتا بزرگ­تر ماشین­های نیمه سنگین گفته می­شود. این باربرها قادر به کشش خودرو یا حتی سوار کردن کامل خودرو بر آن­ها هستند.

گروه سوم از این خودروها را که قطعا می توانید حدس بزنید! بله، ماشین های سنگین که کارایی بیشتری نسبت به دو مورد قبل دارند. این باربرهای بزرگ شامل کمپرسی، تریلی، ترانزیت، کفی و… بوده که مسلما خودروهای معیوب سنگین را جابه جا می کنند. مثلا یک کامیون در جاده مانده تنها توسط یکی از این ماشین­های سنگین یدک کش جابه جا می شود. ‌

امداد خودرو کرج یکی از بهترین امداد خودرو های موجود می باشد.

چرا باید در انتخاب یدک کش دقت کرد؟

تصور کنید یک کامیون از کار افتاده را با نیسان جابه جا کنند! کمی خنده دار و البته خطرناک است. هر خودرویی را باید با وسیله ­ای در حد و اندازه خود کشید تا در عین حفظ تعادل آن به شاسی ها و بدنه خودرو خسارت وارد نشود. یک کامیون را باید توسط ماشین­های سنگین و ترجیحا از نوع کفی جا به جا کرد تا خودرو کاملا بر ماشین یدک کش سوار شده و در هنگام جا به جایی دچار خسارات بعدی نشود.

 پس رعایت این نکته را فراموش نکنید که بهتر است برای حمل خودرو توسط یدک کش حتما بدنه و شاسی روی هم سوار شوند تا تراز بهتری برای خودرو ایجاد شود.

امداد خودرو کرج با بهترین خدمات در زمان کم به خوبی و با کیفیت در کنار شما عزیزان خواهد بود. در هنگام بروز مشکل با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09359357764

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط