فروش انواع کابلشو، روکش حرارتی شیرینگ و چسب برق

فهرست

فروش انواع کابلشو، روکش حرارتی شیرینگ و چسب برق:

فروشگاه زکی زاده، بهترین و با کیفیت ترین کابلشو آلومینیوم و روکش حرارتی شیرینگ چسب برق را با بهترین قیمت به فروش می رساند. هر سه این موارد جزو محصولاتی هستند که داشتن کیفیت برای آنها ضروری است. در ادامه توضیح خواهیم داد که هر کدام از این محصولات چه کاربردی دارند.

کابلشو چیست؟

قطعه ای که برای اتصال دو یا تعداد بیشتر مدار الکتریکی به یکدیگر استفاده می شود کانکتور الکتریکی نام دارد. کانکتورها برای اتصالات دائم و یا موقت استفاده می شوند. کانکتورها قطعا یکی از مهمترین قسمت های وسائل الکتریکی امروزی هستند.

انواع مختلفی کانکتور شامل ترمینال های بلوکی، فیش ها، سوکت ها، ترمینال های گیره ای، سر سیم و کابلشو، مفصل و غیره وجود دارد.

کابلشو ها (Cable lugs, Terminal ends, Temial Shoes) کانکتورهایی هستند که برای اتصال مطمئن کابل ها به تجهیزات برقی استفاده می شوند.

گاهی کابلشو ها برای اتصال دو کابل به هم نیز استفاده می شوند. کابلشو ها برای ایجاد اطمینان در ایمنی تجهیزات و انسان استفاده می شوند. کابلشو ها بر اساس نیاز و کابردها مختلف می تواند به شکل های مختلفی طراحی و ساخته شوند.

هدف اصلی در استفاده از کابلشو، اتصال صحیح، مطمئن و ایمن کابل ها می باشد.

کابلشو ها در زمان استفاده جریان های الکتریکی را به ادوات برقی هدایت می کنند. بسته به سایز کابل، میزان جریان متفاوت خواهد بود. کابلشوی نامناسب می تواند موجب قطع اتصال و یا اتصال کوتاه شود و خسارت های هزینه بر به دستگاه های برقی تحمیل کند.

استفاده صحیح از کابلشو هم برای جلوگیری از رخداد موارد فوق بسیار اهمیت دارد. کابلشو ها یکی از بهترین روش های اتصال کابل ها به تجهیزات می باشند. کابلشو ها به نحوی طراحی شده اند که استفاده از آن ها آسان باشد و نیازی به تعمیر و نگهداری نداشته باشند و یا تعمیر و نگهداری آن ها به آسانی انجام شود. این موضوع باعث شده که کابلشو ها به وفور در صنعت برق استفاده شوند. جنس کابلشو ها بسته به جنس کابل ها انتخاب می شوند. کابلشوهای مسی کاربرد فراوانی دارند. گاهی از این کابلشو ها برای کاهش قطر کابل از یک محل به بعد استفاده می شود. برخی از کابلشو ها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند که برای کابل های آلومینیومی استفاده می شوند. گاهی بر روی کابلشوها یک پوشش PVC جهت حفاظت در برابر برق گرفتی و یا اتصال کوتاه کشیده می شود. کابلشو و مفصل های بی متال نیز کابل شو هایی هستند که از یک طرف مسی و از یک طرف آلومینیوم هستند. کاربرد کابلشو بی متال و مفصل های بی متال برای اتصال کابل ها و یا کابل و ادوات از دو جنس مختلف مس و آلومینیومی است.

تولیدی زکی زاده در بخش فروش انواع کابلشو و روکش حرارتی شیرینگ و چسب برق فعالیت می کنند.

کاربرد روکش حرارتی شیرینگ:

شیرینگ حرارتی یا روکش حرارتی یا وارنیش یک روکش پلاستیکی شکل است که با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن، در اثر حرارت بجای سوختن شروع به جمع شدن می کند، و اگر یک قطعه ای مثل شینه را داخل شیرینگ حرارتی کنیم و حرارت دهیم،شیرینگ به شینه خواهد چسبید و این خاصیت را نیز دارد که به عنوان عایق الکتریکی روی شینه،کابل شو،سیم و… قرار بگیرد و عمل حفاظت در برابر برق گرفتگی را انجام دهد.

از این رو شیرینگ حرارتی یکی از پرکاربرد ترین وسیله هایی است که در هنگام مونتاژ تابلو برق صنعتی به آن نیاز خواهیم داشت.

شما می توانید از طریق تولیدی زکی زاده، که فروش انواع کابلشو و روکش حرارتی شیرینگ وچسب برق را بر عهده دارد صاحب باکیفیت‌ترین آنها شوید.

چسب برق کاربرد های زیادی دارد و مجموعه زکی پور یکی از بهترین تولید کننده های آن است، از سری کاربرد چسب برق و مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

چسب برق یکی از پرکاربردترین مدل‌های چسب در قسمت سیم کشی ساختمان است. کاربرد چسب برق به دلیل دو ویژگی مهم قدرت چسبندگی بالا و همچنین نصب آسان فراوان بوده و طیف وسیعی از نیازهای خانگی و صنعتی را در بر می‌گیرد. به جز عایق بندی سیم کشی‌های ساختمان از چسب برق یا چسب لنت می توان برای سیم کشی‌های اتومبیل و به طور کلی در صنایع خودروسازی نیز استفاده نمود.

کاربرد چسب برق:

اتصال سیم‌های برق به یکدیگر و عایق نمودن آن با استفاده از چسب لنت انجام می‌شود. همچنین از آن به عنوان روکشی برای محافظت از سیم‌ها استفاده می‌شود زیرا اتصال سیم‌های برق به یکدیگر به شیوه‌ی خاصی صورت نگرفته و با پیچاندن به یکدیگر متصل می‌شوند از این رو چسب برق به عنوان روکش برای آنها لازم و ضروری است.

از آنجایی که این چسب‌ها دارای چسبندگی بالایی بوده و تقریبا به هر سطحی می‌چسبند به جز کارهای سیم کشی برای مصارفی که نیاز به چسب دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

از چسب لنت برای عایق نمودن سطوح خاصی می‌توان استفاده نمود.

چسب برق همچنین در بعضی موارد برای لوله کشی و همچنین بستن موقتی لوله‌ها استفاده می‌شود.

چسب لنت جهت سیم کشی ساختمان، برق کشی خودرو، سیم کشی صنایع و دستگاه‌های صنعتی به کار می رود.

کاربرد چسب برق همیشه برای عایق سازی نیست و گاهی اوقات برای چسباندن موقت اشیا و یا به عنوان برچسب استفاده می‌شود.

مزایای چسب برق:

چسب لنت می‌تواند حرارت بالایی را تحمل کند. قابلیت تحمل چسب لنت در برابر دمای بالا بسیار زیاد است. اگر ولتاژ سیم‌ها افزایش یابد و گرم شوند احتمال آتش گرفتن آنها به حداقل می‌رسد.

چسب برق تنوع بالایی دارد: مدل‌های مختلفی از چسب لنت برای استفاده‌های گوناگون و متناسب با طول و عرض وجود دارد. همچنین چسب لنت دارای رنگ‌های مختلفی با کاربردهای متفاوتی است.

قدرت چسبندگی چسب برق بسیار زیاد است: قابلیت چسبندگی چسب لنت بسیار بالا بوده و در برای سیم‌کشی گزینه خوبی از نظر عملکرد و مقاومت به شمار می رود.

چسب برق از خطر برق گرفتگی جلوگیری می‌نماید: از آنجایی که برای ولتاژهای مختلفِ سیم‌ها رنگ‌های متفاوتی موجود است پس برق کار از ویژگی هر سیم و هر اتصال آگاهی داشته که در این صورت از خطر برق گرفتگی جلوگیری خواهد شد.

جمع بندی:

یکی از پرکاربردترین مدل‌های چسب در بخش سیم‌کشی ساختمان چسب برق یا چسب لنت است. دو ویژگی مهم چسب برق عبارتند از قدرت چسبندگی بالا و همچنین نصب آسان؛ علاوه بر عایق بندی سیم کشی‌های ساختمان از این چسب می‌توان برای سیم کشی‌های اتومبیل و در صنایع خودروسازی نیز بهره برد.

چسب برق دارای انواع مختلف و رنگ‌های متفاوتی است که هر یک از این رنگ‌ها دارای مفاهیم خاصی می‌باشند. چسب برق دارای مزایا و کاربردهای گسترده‌ای می‌باشد مانند قابلیت چسبندگی بالا، جلوگیری از خطر برق گرفتگی، تنوع زیاد محصولات و توان تحمل دمای بالا. در نهایت شما می‌توانید با توجه به نوع مصرف و کاربرد، چسب برق مناسب را خریداری نمایید. مجموعه زکی زاده  مفتخر است که تا کنون در بحث فروش انواع کابلشو و روکش حرارتی شیرینگ و چسب برق بهترین عملکرد را داشته چرا که همانطور که گفته شد تمامی این محصولات با مواد اولیه مرغوب و اصل و با کیفیت بالا به فروش میرسد .

اگر قصد خرید دارید قطعاً مجموعه زکی‌زاده برای شما بهترین انتخاب خواهد بود هدف اصلی و اولیه این مجموعه همیشه و همیشه رضایت و نفع مشتری بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09128765428

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط