مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه

مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه حسن بهاری یکی از مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه است که در…
شهر
ارومیه
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه

مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه

حسن بهاری یکی از مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه است که در تمامی زمینه های دعاوی از جمله ملکی، تجاری، کیفری،  بازرگانی، قتل و غیره… تخصص کامل دارد. ایشان به عنوان فردی که وکیل قتل است وکالت قاتی و یا وکالت اولیای دم را بر عهده می گیرد.

وکیل کیفری تمام ویژگی های لازم برای حل پرونده های حساس قتل را دارد و با ظرافت ها، حساسیت ها و غیره… به خوبی آشنایی دارد همچنین انواع علوم روان شناسی، جامعه شناسی و انواع شخصیت ها را به خوبی شناخته و در هیچ یک از پرونده های خود اشتباه نمی کند.

حسن بهاری ، مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه یک فرد شایسته است چرا که توانایی این را دارد که قاتل را از اعدام و حتی با پرداخت دیه از مرگ نجات دهد. در برخی موارد ممکن است فرد واقعا بی گناه بوده و بدون داشتن وکیل به ناحق مجازات شود پس داشتن یک وکیل کاربلد و با سابقه ی کاری درخشان بهترین پیشنهاد ما به شما است.

با توجه به شیوع اختلافات در زمینه ملک و املاک یک وکیل ملکی خوب مانند حسن بهاری می تواند در زمینه انواع قرار داد های مربوط به خرید و فروش املاک، قرار داد های مشارکت در ساخت بین مالک و سازنده، قرار داد های اجاره ی املاک  کلاهبرداری و فروش و انتقال مال غیر، عدم تنظیم سند رسمی، عدم تحویل ملک و جرایمی چون تصرف عدوانی و فروش مال غیر و غیره… به شما بزرگ ترین راهنمایی و کمک را بکند.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این وکیل با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۴۳۴۱۸۲۴۴

مطالب مرتبط:

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجرب ترین وکیل حقوقی در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه