سخاوت قویدل مجرب ترین وکیل در تبریز

سخاوت قویدل
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سخاوت قویدل مجرب ترین وکیل در تبریز

اگر به دنبال مجرب ترین وکیل در تبریز می گردید ما به شما سخاوت قویدل را معرفی می کنیم. ایشان با شماره پروانه ۹۳۲۰ به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری، کار بلد و با سابقه مشغول به فعالیت می باشد و دل سوزانه برای موکل خود و پیروزی در پرونده اش تلاش می کند.سخاوت قویدل مجرب ترین وکیل در تبریز در زمینه حقوقی، ثبتی، املاک، قرار داد ها و غیره… تسلط کافی داشته و از جمله پر اهمیت ترین گرایش های او ثبتی است. منظور از ثبت و املاک بوده که مطابق قوانین خاص شرایط و قواعد خاصی بر این دعاوی حاکم می باشد.

ایشان به عنوان یک وکیل امور ثبتی تسلط لازم را نسبت به قوانین مهم ثبتی از جمله ثبت اسناد و املاک به همراه آیین نامه های اجرایی مربوط با این قوانین دارد و همچنین می توان به  تخصص و مهارت کافی در بکار گیری آیین نامه های اجرایی مفاد اسناد رسمی اشاره کرد که در نهایت سبب مجرب شدن وی در امور وکالت شده است.

بیشتر دعاوی مربوط به امور ثبتی در خصوص اموال مشاع، افراز و تعرض در خصوص صدور اسناد می باشد که با توجه به تخصص لازم در این زمینه سعی در آن دارد تا بتواند گامی هر چند کوچک در افزایش دانش حقوقی و حمایت قضایی از موکلین خود داشته باشد.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات سخاوت قویدل مجرب ترین وکیل در تبریز با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09143195531

 

 .

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سخاوت قویدل مجرب ترین وکیل در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه