یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند و گیلاوند

یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند و گیلاوند بهترین وکیل در دماوند یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند به عنوان وکیل پایه یک…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند و گیلاوند

بهترین وکیل در دماوند

یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، و کارشناس ارشد حقوق خصوصی مشغول فعالیت می باشد. حقوق خصوصی از قدیمی ترین رشته های حوزه حقوق محسوب می شود.بسیاری از گرایش های جدید مجموعه حقوق از این رشته منشعب می شوند ، در واقع حقوق خصوصی که یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند در ان تخصص دارد بخشی از حقوق داخلی می باشد که به روابط اشخاص با یکدیگر و تنظیم توافق ناشی از آن روابط می پردازد، در حقوق خصوصی بیشتر حقوق مدنی و حقوق تجارت دخیل است.

یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند با توجه به کارشناسی ارشد حقوق خصوصی که دارد می تواند بدون حضور موکل از او دفاع کرده و یا با توجه به وکالت نامه ای که نوشته شده است  اختیار تام داشته باشد تا در تمامی زمینه ها هر اقدامی نافذ و صحیح را انجام دهد.در وکالت نامه با وکیل خصوصی اگر شما صراحتا بیان کنید که وکیل شخصی شما می تواند در تمامی مراحل دادگاه بدون نیاز به حضور شما حاضر شود و تمامی اقداماتی که به نفع شما است در حیطه قانون انجام دهد.

ایشان در زمینه دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی، املاک، ملکی، قرار دادها و غیره تخصص کامل داشته و بهترین مشاوره و اقدام را در بررسی و رسیدگی به پرونده شما به انجام خواهد رساند. علاوه بر قبول دعاوی حقوقی و کیفری و خانواده از قبیل دعاوی ناشی از چک و مهریه و شهرداری و بیمه و.ثبتی و… با توجه به تالیف کتاب در زمینه ملکی و اراضی شهری و آشنایی کامل با پلاک های ثبتی منطقه بهترین مشاور و وکیل در این زمینه است. جهت بهره مندی از خدمات وکیل با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09123104951

آدرس دفتر کار یوسف داد پویان: استان تهران، شهرستان دماوند، گیلاوند، بلوار بهشتی، نرسیده با کوچه یاس دو، جنب بانک کشاورزی، ساختمان نگین، طبقه سوم واحد۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یوسف داد پویان بهترین وکیل در دماوند و گیلاوند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه