یدک کش خودرو بر در هراز

گاهی به هر دلیلی ممکن است ماشین شما قادر به روشن شدن و یا جا به جایی نباشد آن زمان یدک کش خودرو بر در…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09112273108
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

یدک کش خودرو بر در هراز

گاهی به هر دلیلی ممکن است ماشین شما قادر به روشن شدن و یا جا به جایی نباشد آن زمان یدک کش خودرو بر در هراز بهترین گزینه برای کمک می باشد. این یدک کش با داشتن سیستم چرخ گیر بدون آسیب به سپر و  جلوبندی، خودروی تصادفی، خودروی افتاده در چاله یا جوی و یا خودرویی که قادر به روشن شدن نیست را جا به جا می کند.

حمل انواع خودرو های صفر، شاسی بلند و کلاسیک، تصادفی و یا نیاز به تعمیر را به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت همراه با بیمه بار نامه به تمام نقاط کشور فقط به یدک کش خودرو بر در هراز بسپارید.

اگر ماشین قادر به تعمیر شدن یا تعویض قطعه در محل شد تمام خدمات ارائه خواهد شد اما اگر مشکل ماشین شما خیلی جدی باشد و قادر به تعویض و یا تعمیر نباشند حتما ماشین به نزدیک ترین تعمیر گاه انتقال خواهد یافت.

حمل انواع خودرو های سبک و سنگین به تمام نقاط ایران با دستگاه هایی کاملا مجهز اعم از نیسان، کفی خودرو بر و جرثقیل با گروهی کاملا متخصص و تعمیر کارانی سیار در کوتاه ترین زمان ممکن و بالا ترین کیفیت صورت خواهد گرفت.

برای انتخاب یک یدک کش در هراز دقت کنید، یک یدک کش باید تمام تجهیزات و امکانات لازم برای جا به جایی هر چه ایمن تر ماشین شما تا مقصد را داشته باشد. جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات یدک کش خودرو بر در هراز با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09112273108

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یدک کش خودرو بر در هراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه