گروه مهندسی ACO

گروه مهندسی ACO گروه مهندسی آکو acoتولید کننده انواع واشرجات و قطعات خودرو با بالا ترین کیفیت و قیمت هایی کاملا استثنایی است. این گروه…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

گروه مهندسی ACO

گروه مهندسی آکو acoتولید کننده انواع واشرجات و قطعات خودرو با بالا ترین کیفیت و قیمت هایی کاملا استثنایی است. این گروه با بهره مندی از بهترین کارشناسان متخصص در زمینه ی تولید و فروش و مجهز به دستگاه های پرس فورج، تراش cncاتوماتیک و فروش به صورت عمده و تکی با گارانتی مادام العمر به یک مکان معتبر تبدیل شده است.

شما با مراجعه به وب سایت این گروه مهندسی می توانید انواع محصولات را با اطلاعات کامل مشاهده کنید همچنین کلیه محصولات خریداری شده در بسته بندی های مناسب و برند آکوaco می باشد پس با مشاهده ی دقیق اجناس اصل را خریداری کنید.

افرادی که دارای فروشگاه لوازم یدکی در سراسر کشور هستند می توانند با یک تماس  همکاری خود را با این گروه تولیدی اعلام کنند. از جمله مهم ترین محصولات تولید شده توسط این گروه تولیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

واشر عایق حرارتی، واشر بغل اگزوز، واشر گلویی، واشر سه پیچ، واشر دو پیچ، دو شاخه کلاچ، رگلاژ ترمز دستی، قیفی گیربکس، میله رابط تقسیم دنده، قیفی گیربکس، لوله روغن ریز فلزی، لوله روغن ریز پلیمیر، کیت اگزوز و غیره….

در صورتی که به محصولات با کیفیت و اصل با قیمت هایی کاملا مناسب و کارت گارانتی نیاز داشتید گروه مهندسیaco با کارشناسان فروش با تجربه جهت کسب رضایت مشتری بهترین خدمات را ارائه می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت و سفارش به صورت جزئی و عمده با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با آقای بطحایی: 09127947253

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه مهندسی ACO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه