گروه مترجمین برنا در تهران

گروه مترجمین برنا در تهران  آیا تا به حال شده است که جزوء و مقالاتی داشته باشید که قادر به ترجمه آن ها نباشید. گروه…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

گروه مترجمین برنا در تهران 

آیا تا به حال شده است که جزوء و مقالاتی داشته باشید که قادر به ترجمه آن ها نباشید. گروه مترجمین برنا در تهران به عنوان بزرگ ترین منبع برای ترجمه تخصصی سال هاست که به صورت تخصصی فعالیت می کنند و توانایی معادل یابی واژگانی، دستوری و بیانی از یک زبان به زبان دیگر را دارند.

گروه مترجمین برنا در تهران یا برنا ترجمه یکی از وب ‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه وب‌ سایت، ترجمه ویدئوهای آموزشی، ویرایش مقالات، پارافرایز، تایپ و گویندگی می‌باشد. این وب‌سایت به جای همکاری با هزاران نفر سعی می‌کند از تعداد مترجمین محدودتر اما با گزینش بیشتر استفاده کند تا بتواند به شما خدمات ویژه و تخصصی ارائه کند.

تمرکز اصلی برنا ترجمه روی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بوده و از تمامی تکنولوژی‌های بروز دنیا جهت افزایش کیفیت ترجمه استفاده می‌کند.

از زمان وارد شدن به سایت ما تا بعد تحویل از سفارش، پشتیبانی هر لحظه با شما خواهد بود و هر زمان سوالی داشتید و خواستید موردی را مطرح کنید می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز با آنها ارتباط برقرار کنید.

رابط کاربری سایت جدید گروه مترجمین برنا بسیار ساده و ثبت سفارش ترجمه بسیار آسان است. همچنین از امکانات زیادی برای انجام بهتر فرایند انجام یک سفارش برخوردار است.می‌توانید به جای نمونه‌های ترجمه ثبت شده در وب‌ سایت‌ها بخشی از متن خود را برای نمونه ترجمه درخواست کنید.

 علاوه بر تعرفه‌های مناسب برای ترجمه متن، این گروه تخفیفات فصلی نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. پرداخت سفارشات در این وب‌سایت به صورت اقساطی و به صورت امن انجام می‌شود. ترجمه‌های تحویلی گروه مترجمین برنا از نظر علائم نگارشی و تایپی هم ویرایش و بازبینی می‌شود.

بعد از اینکه سفارش ترجمه خود را تحویل گرفتید، هر موردی مرتبط با ترجمه خود را می‌توانید با پشتیبانی مطرح کنید و از آنها راهنمایی بگیرید. اگر نیاز به ویرایش و بازبینی بود در اسرع وقت برای شما انجام خواهد شد. پشتیبانی گروه مترجمین تا زمانی که شما رضایت کامل از سفارش خود پیدا کنید همراه شما خواهد شود.

تلفن :

09133767706

پست الکترونیک : info@barnatranslate.com

اینستاگرام: instagram.com/Bornatranslate

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه مترجمین برنا در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه