کیانوش سلیمانی وکیل دادگستری در گیلان | مجرب ترین وکیل در گیلان

کیانوش سلیمانی وکیل دادگستری در گیلان مجرب ترین وکیل در گیلان کیانوش رستمی وکیل پایه یک دادگستری در گیلان با شماره پروانه؛  ۱۶۳۴۵ در زمینه…
شهر
گیلان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کیانوش سلیمانی وکیل دادگستری در گیلان

مجرب ترین وکیل در گیلان

کیانوش رستمی وکیل پایه یک دادگستری در گیلان با شماره پروانه؛  ۱۶۳۴۵ در زمینه انواع دعاوی حقوقی و کیفری فعالیت می کند‌. یکی از مهم ترین مسائلی که در صورت داشتن پرونده قضایی با مراجعه به  مراکز قضایی باید در نظر داشت این است که دعاوی قضایی به طور کل به دو دسته دعاوی قضایی حقوقی و دعاوی قضایی کیفری تقسیم می شود.

در دعاوی حقوقی احکام صادره شامل مجازات نمی باشد اما در دعاوب کیفری احکام صادره شامل مجازات می باشد. از این جهت تمامی شکایت های مربوط به جرم ها مانند؛ دزدی، خیانت در امانت، تسخیر مال، ضرب و شتم، تهدید، قتل و غیره…‌ در زمینه دعاوی کیفری قرار می گیرند. در صورت بروز هر گونه مشکل کافی است به کیانوش رستمی وکیل پایه یک دادگستری در گیلان مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید مسائلی هستند که می توانند هم در دادگاه حقوقی و هم در دادگاه کیفری مطرح شوند مانند دعاوی چک و تصرف عدوانی، اما مهم ترین مسئله درباره ی دعاوی کیفری که تخصص کیانوش رستمی وکیل پایه یک دادگستری در گیلان است این می باشد که شما تنها در طی یک دوره دادرسی امکان اثبات و طرح دعوی را دارید و اگر نتوانید در دادگاه به صورت مطلوب از حق خود دفاع کنید بعد از امدن حکم نهایی دیگر امکان دفاع از خود و یا طرح دوباره دعوی را ندارید پس انتخاب یک وکیل با سابقه و کار بلد در پیشروری روند پرونده بزرگ ترین کمک را به شما خواهد کرد.

آدرس دفتر وکالت کیانوش رستمی: گیلان، صومعه سرا، خیابان شهید پرشنورد، کوچه عباسی، ساختمان میلاد، طبقه دوم

مجرب ترین وکیل در گیلان

مجرب ترین وکیل در گیلان در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به صورت تخصصی فعالیت می کند.

  • مجرب ترین وکیل در گیلان در زمینه مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در دعاوی ملکی، املاک و اراضی در رشت ، گیلان مانند: دعاوب خلع ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، املاک مشاع، تخلیه املاک تجاری، اثبات مالکیت و غیره..‌

  • در زمینه مشاوره حقوقی-وکالت تخصصی در ابطال معامله، فسخ مبایعه نامه، فسخ قرارداد و غیره…

  • در زمینه مشاوره حقوقی- وکالت تخصصی در انواع دعاوی تجاری، چک، سفته، وصول مطالبات و غیره…

  • در زمینه مشاور حقوقی-وکالت تخصصی در انواع دعاوی خانواده ، مهریه، طلاق، عدم تمکین و غیره…

  • در زمینه مشاور حقوقی-وکالت تخصصی د امور کیفری، کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت و غیره…

  • در زمینه مشاور حقوقی- دعای ملکی، دعاوی خلع ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، تخلیه املاک اعم از املاک تجاری یا مسکونی، انتقال مال غیر، افراز و فروش ملک مشاع، معامله معارض ملک، فسخ معامله معارض ، فسخ مبایعه نامه ملکی، دعاوی مربوط به نوحر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه و غیره.. فعالیت کرده و بهترین مشاوره را به مراجعه کننده خود می دهد. مجرب ترین وکیل در گیلان در تلاش می باشد تا پرونده موکل خود را به سوی پیروزی سوق دهد.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات وکیل با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۱۳۳۹۶۵۶۳

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیانوش سلیمانی وکیل دادگستری در گیلان | مجرب ترین وکیل در گیلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه