بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت | کلینیک دامپزشکی آدوار

بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت | کلینیک دامپزشکی آدوار بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت اگر از حیوانات خانگی نگه داری می کنید و آن ها…
شهر
رشت
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت | کلینیک دامپزشکی آدوار

بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت

اگر از حیوانات خانگی نگه داری می کنید و آن ها دچار مشکل شده اند پیشنهاد می کنیم تا قبل از آن که بیماری عود کرده و به سایر نقاط بدن حیوان هم آسیب برساند به یک دامپزشکی معتبر مراجعه کنید. کلینیک دامپزشکی آدوار با مدیریت خالقجو کلیه ی کار های مربوط به چکاب، واکسیناسیون، درمان انگل، کاشت میکروپیپ، جرم گیری دندان، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیو تراپی، عمل جراحی، آزمایش خون، پانسیون درمانی، پانسیون هتل حیوانات و غیره… را سال هاست که در بهترین شرایط و با بروز ترین امکانات به انجام می رسانند.

صدور شناسنامه، صدور شناسنامه ی بهداشتی، صدور گواهی سلامت از دیگر مزیت های مراجعه به کلینیک دامپزشکی آدوار است. کلیه ی امکانات مانند فضای گردش رو باز، فضای گردش مسقف، استخر آب، استخر توپ، اسباب بازی، فضای نگه داری برای قفس، پارک، اتاق و فضای نگه داری آزاد جهت پذیرش سگ های کوچک، متوسط، بزرگ، پذیرش گربه، پرندگان، پرنده های زینتی، گرومینگ، جوندگان و خزندگان و غیره… تنها برای جلب رضایت شما و حیوان خانگی تان موجود می باشد.

شما با مراجعه به این دامپزشکی از خدمات آموزش و تربیت، آرایشگاه حیوانات، آرایش داخل سالن، تردمیل، پانسیون، پت شاپ، اصلاح و پیرایش، شست شو و سالن انتظار برای مراجعه کنندگان موجود می باشد. شما با آموزش دیدن نحوه نگه داری از حیوانات و رسیدگی به موقع به آن ها حیوان شادی خواهید داشت و از داشتن آن لذت خواهید برد.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت در تماس باشید.

آدرس: رشت، بلوار معلم، چهار راه ویلانج، خیابان مهر شریف، کوچه ۱۷ شهریور

تلفن تماس: ۰۹۱۱۸۰۹۲۶۶۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کلینیک دامپزشکی در رشت | کلینیک دامپزشکی آدوار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه