کلینیک توانبخشی نیل

کاردرمانی حیطه ی از توانبخشی است که به ارزیابی و درمان افراد دارای اختلالات جسمی و ذهنی در کودکان و بزرگسالان میپردازد. مراجعینی که برای…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کاردرمانی حیطه ی از توانبخشی است که به ارزیابی و درمان افراد دارای اختلالات جسمی و ذهنی در کودکان و بزرگسالان میپردازد. مراجعینی که برای دریافت خدمات به کاردرمانی ارجاع داده میشود میتوان به کودکان فلج مغزی، کودکان اتیسم ، بیشفعال ومشکلات توجه تمرکز، سکته مغزی، ام اس، پارکینسون و … اشاره کرد . کلینیک توانبخشی نیل یکی از بهترین کلینیک ها است که به عنوان اولین مرکز تخصصی چکاپ کودکان نارس شناخته شده است و بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه می کنند. این مرکز به مدیریت خوب احمد همدانی اداره می شود. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این کلینیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کار درمانی
  2. گفتار درمانی
  3. روانشناسی کودک
  4. آموزش سنجش مدرسه
  5. بازی درمانی
  6. کار درمانی برای بیماری های ام پی اس
  7. درمان لکنت زبان
  8. انجام تست های ای کیو کودک
  9. و غیره….

کلیه ی نیاز های کودک شما در این کلینیک بر طرف خواهد شد. کارگاه های آموزشی برای بهبود روابط میان والد و کودک که با روش بازی و تمرین انجام می شود برگزار می شود این کلاس ها مختص کودکان ۲ تا ۷ سال است.

در این کلاس ها تکنیک هایCPRT ، سبک های فرزند پروری، بازی درمانی، معرفی اسباب بازی ها و غیره…توسط کارشناس ارشد روانشناسی کودک که عضو سازمان نظام روانشناسی  و مشاور کشور و همچنین عضو انجمن روانشناسی ایران می باشد برگزار می شود.

گفتار درمانگر با ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات مرتبط با گفتار، زبان و بلع مشکلات گفتار فرزند شما را طی چند جلسه و در بهترین شرایط رفع می کند. یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی صحبت کردن است همچنین ما می توانیم با نوشتن، خواندن، زبان بدن و حالات چهره ارتباط برقرار کنیم. پس در نتیجه متوجه می شویم کار گفتار درمانگر فقط صحبت کردن نیست چرا که بعضی از کودکان به دلیل مشکلات بسیاری مانند قطع عضو، فلجی و… قادر به صحبت نیستند پس نباید از این نعمت محروم بمانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، سه راه مخابرات، خیابان فیات، برج آبی۲، طبقه پنجم، واحد ۱۹

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۶۵۰۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک توانبخشی نیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه