کلینیک تخصصی پرندگان در قم

کلینیک تخصصی پرندگان در قم کلینیک تخصصی پرندگان در قم با نام ایوین وت  همواره در تلاش است تا یکی از مهم ترین فاکتور های…
شهر
قم
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کلینیک تخصصی پرندگان در قم

کلینیک تخصصی پرندگان در قم با نام ایوین وت  همواره در تلاش است تا یکی از مهم ترین فاکتور های مهم در نگه داری حیوانات که سلامتی آن ها است حفظ شود. در صورت مشاهده علائم بیماری و یا ناراحتی پرندگان تان حتما باید به دامپزشک مراجعه کنید.

علی وفایی به عنوان دامپزشک به بررسی و درمان بیماری های پرندگان زینتی و غیره.. شما می پردازد. از جمله مهم ترین سوابق علمی و تحصیلی مدیریت این دامپزشکی می توان به رزیدنت تخصصی بیماری های پرندگان اشاره کرد که فعالیت رسمی و حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده اند.

از مهم ترین خدمات آن ها می شود به درمان، واکسیناسیون ، پیشگیری از بیماری پرندگان، اصلاح پر و نوک پرندگان، پانسیون و بستری پرندگان، واکسیناسیون پرندگان، صدور شناسنامه برای پرندگان، نمونه گیری از پرندگان، سونوگرافی پرندگان، تعیین جنسیت پرندگان، آزمایش های میکروبی پرندگان، آزمایش قارچی پرندگان، درمان تخم ماندگی پرندگان، درمان اصلاح ناخن پرندگان و یا حتی پر و نوک آن ها، جراحی بافت های نرم پرندگان، جراحی ارتوپدی پرندگان و غیره… اشاره کرد.

امکان مراجعه حضوری برای ویزیت و درمان اورژانسی در محل برای پرندگان شما، انواع مشاوره ها برای خرید پرندگان، برای تربیت پرندگان، نگهداری و نحوه تغذیه آن ها، صدور شناسنامه و گواهی سلامت برای خارج کردن پرندگان از کشور، مجهز به پت شاپ برای فروش سرلاک، غذا، قفس، لوازم جانبی و وسایل بازی پرندگان و غیره… همگی در کلینیک تخصصی پرندگان موجود می باشد.

آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی، نبش کوچه ۴۰

در صورت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این مرکز با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با علی وفایی:

۰۹۱۹۶۶۶۷۹۲۳

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک تخصصی پرندگان در قم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه