فروش و نصب کرکره ی برقی در قیطریه |کرکره اتوماتیک اریکو |کرکره برقی اریکو

کرکره اتوماتیک کرکره اتوماتیک نسل جدیدی از درب ها به شمار می روند که می توان از آنها برای منازل و مجتمع های تجاری نیز…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک نسل جدیدی از درب ها به شمار می روند که می توان از آنها برای منازل و مجتمع های تجاری نیز استفاده کرد.تا گزینه مناسبی برای به کارگیری محسوب شود.با پیشرفت تکنولوژی زندگی ساده تر می‌شود یکی از مصداق های آن کرکره اتوماتیک از این درب ها که کاربرد زیادی مانند منازل و پارکینگ و مجتمع های تجاری و اداری دارند دارای ویژگی‌ها و خصوصیات زیادی هستند که به محبوبیت آنها می‌افزاید.

کرکره اتوماتیک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کرکره اتوماتیک به راحتی و توسط یک ریموت باز و بسته می شود و در صورت قطع برق نیز می توان آن را به طور دستی بالا پایین برد.یکی از مهمترین ویژگی های کرکره اتوماتیک مصر و صدا بودن آن است اگر غذایی که گره برقی را به عنوان درب منازل و یا پارکینگ استفاده کنید این ویژگی می تواند به شما کمک زیادی بکند. معمولاً مرغوب ترین انواع کرکره برقی صدای کمی از خود تولید می کند یکی از عوامل تولید ابتدایی که هم در آن مربوط به موتور آنهاست که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

به طور کلی دو نوع موتور برای دربهای کرکره اتوماتیک وجود دارد به نام موتور سایت و موتور توبلار. موتور ساید صدای کمتری نسبت به موتور توبلار دارد و موتور صنعتی نیز مشهور است هچنین موتور ساید کیفیت بیشتری نسبت به موتور توبلار دارد و برای درب های بزرگ با ابعاد زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما موتورهای توبولار برای منازل و دربهای با ابعاد کوچکتر کاربرد دارند.

زیبایی در کل همیشه فاکتور مهمی است که بسیاری از افراد برای آن جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.یکی از زیباترین کرکره های اتوماتیک و برقی مدل پانچ می باشد این مدل علاوه بر این که بسیار ظاهر زیبایی دارد برای مشاغلی که نیاز به ورود نور خورشید دارند بسیار مناسب است مشاغلی مانند گل فروشی ها و سوپرمارکت ها. از دیگر ویژگی های کرکره برقی که آنها را خواص هم می کند می توان به ضد سرقت بودن آن اشاره کرد به دلیل اینکه این گونه از درب ها برقی هستند و به هیچ عنوان و به هیچ وجه توسط دست باز نخواهند شد نحوه باز شدن این درها توسط ریموت کنترل است. اما در کل شما می‌توانید برای تامین امنیت بیشتر از قفل های برقی نیز بر روی درب های کرکره ای استفاده کنید. ریموت کنترل وسیله ای است که درب اتومات با آن باز و بسته و کنترل می شود این مدت ها باید قابل کد دهی و تنظیم باشند.برخی از ریموت ها با نام ریموت مادر وجود دارند که تمام درهایی که به وسیله آن باز و بسته می شود.

کرکره برقی اریکو

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین کرکره های اتوماتیک و برقی  در انواع مختلف و مناسب با نیاز خودتان حتماً و حتماً کرکره برقی اریکو را در اولویت خود قرار دهید چراکه بادوام ترین و با کیفیت ترین کرکره اتوماتیک و برقی درمجموعه اریکو تولید شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. این مجموعه در زمینه نسبتا تمام مدل های کرکره برقی اعم از آلومینیومی،پلی کربنات و فولادی فعالیت می کند.

یکی از نگرانی های خریداران کرکره اتوماتیک و برقی باز و بسته شدن درب در صورت قطعی برق می باشد ممکن است به دلایل مختلف برق منطقه قطع شود کرکره برقی باید این امکان را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید به طور دستی و با استفاده از خلاص کن درب را باز و بسته کنید. یکی از ویژگی های کرکره برقی های مرغوب که مجموعه اریکه در اختیار شما قرار می دهد این است که این درب ها در مقابل شرایط جوی و محیطی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند به طور مثال اگر شما در شهری زندگی می کنید که دارای هوای شرجی و رطوبت بالاست می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید همچنین مقاومت در برابر باران های اسیدی نیز موجب افزایش کیفیت آنها شده است.

در صورت تمایل به بازدید و اطلاعات بیشتر و خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس : ۰۹۱۲۲۷۵۰۳۹۳

با مدیریت مهندس رجبی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش و نصب کرکره ی برقی در قیطریه |کرکره اتوماتیک اریکو |کرکره برقی اریکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه