کارگاه تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دو متری

کارگاه تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دو متری از رایج ترین نوع ماشین هایی که برای خدمات سنگ مغناطیسی استفاده می شود می توان به ماشین…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کارگاه تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دو متری

از رایج ترین نوع ماشین هایی که برای خدمات سنگ مغناطیسی استفاده می شود می توان به ماشین سنگ تخت با میز رفت و برگشتی نام برد. که از آن می توانیم در کار گاه های قالب سازی و ابزارسازی استفاده کنیم. این ماشین ها که خدمات سنگ مغناطیسی انجام میگیرد در ابعاد مختلفی وجود دارند و  می توان قطعات مختلفی را با این نوع ماشین ها سنگ زنی کرد از قطعات تخت کوچک گرفته تا بدنه فولادی یک ماشین تراش در این نوع ماشین ها قطعه کار بر روی میز ماشین نصب شده و میز با حرکت رفت و برگشتی ، قطعه کار را از زیر سنگ سنباده که می تواند از نوع سنگ سنباده استوانه ای ساده باشد عبور می دهیم. برای این که براده برداری کنیم ، سنگ سنباده به صورت دستی و یا حتی می تواند به صورت اتوماتیک باشد کم کم به طرف پایین جا به جا می شود و به نوعی می توان گفت که بار داده می شود تا سنگ با عمق براده برداری مناسبی ، از تمام سطح قطعه کار براده برداری کند.
در ماشین های سنگ زنی کوچک و ساده کلیه حرکات سنگ سنباده و میز کار ممکن است که به صورت دستی انجام بگیرد. ولی در اغلب ماشین های سنگ تخت امروزی حرکات رفت و برگشتی طولی و عرضی میز به صورت هیدرولیکی و اتوماتیک انجام می گیرد. لازم است این نکته را هم بیان کنیم که معمولا در دستگاه های سنگ تخت میز مغناطیسی برای نگه داشتن قطعه کار نیز وجود دارد. و به این دلیل است که به دستگاه های تخت با این نوع میز ها دستگاه سنگ مغناطیسی گفته می شود.
ما در اینجا کارگاه آقای رهنما را معرفی می کنیم این مجموعه خدمات سنگ مغناطیسی دومتری را به صورت حرفه ای در گارگاه خود انجام می دهد و برای چنین خدماتی می توانید با خیال آسوده به این مجموعه مراجعه کنید.
خدمات دیگر ارائه شده توسط این مجموعه:
  • خدمات فرز سنگین 1/5 متر
  • ماشین کاری سنگزنی و بلوک کاری انوع قطعات صنعتی
  • تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دومتری
091221889659
با مدیریت اقای رهنما
تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دو متری
خدمات سنگ مغناطیس بزرگ
فروش دستگاه سنگ مغناطیس
فرز دروازه ای سنگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارگاه تراشکاری خدمات سنگ مغناطیسی دو متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه