کاردرمانی فرنازفرشچی در اکباتان تهران

کاردرمانی فرنازفرشچی در اکباتان تهران بسیاری از افراد تصور های مختلفی راجب به کاردرمانی دارند و شاید بسیاری رشته کاردرمانی را با پیدا کردن کار…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

کاردرمانی فرنازفرشچی در اکباتان تهران

بسیاری از افراد تصور های مختلفی راجب به کاردرمانی دارند و شاید بسیاری رشته کاردرمانی را با پیدا کردن کار و شغل مرتبط بدانند و عده ای نیز ممکن است آن را با کاردانی اشتباه بگیرند. کاردرمانی طیف گسترده ای از فعالیت های مختلف را در برمی گیرد و می توان گفت که رشته ای است که رویکرد های درمانی را در سه سطح جسم، روان و ذهن در قالب فعالیت معنادار و هدفمند ارائه می دهد.

 کاردرمانی فرد را از وابستگی به اطرافیان خارج کرده و به سوی انجام فعالیت های مستقل روزانه سوق می دهد. از این رو یکی از اهداف کاردرمان به استقلال رساندن مراجع می باشد. برای مثال فردی که دچار سکته مغزی می شود برخی از مهارت های کلامی و حرکتی اش را از دست می دهد و شدت این اختلالات بسته به میزان ضایعه ای که درمغز اتفاق افتاده در افراد مختلف متفاوت است. این اختلال و ناراحتی موجب می شود تا فرد در انجام فعالیت های روزانه و همچنین در زمینه شغلی خود و ارتباطات روزمره خانوادگی و همچنین اجتماعی با مشکل رو به رو شود و دچار محدودیت و وابستگی گردد و بروز این مشکلات ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری مانند افسردگی و از دست دادن اعتماد به نفس در فرد شود.

متخصصان کاردرمانی با تسلط  کامل بر علوم مختلف از جمله فیزیولوژی، آناتومی و روانشناسی، یک برنامه کامل درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می دهند که تمامی زمینه های زندگی فرد را در نظر می گیرد. پیدا کردن کاردرمان مجرب، ماهر و مورد اعتماد ممکن است کمی دشوار باشد. از این رو ما یکی از بهترین و کاربلد ترین کاردرمانی در شهرتهران را به شما عزیزان معرفی می نماییم. کاردرمانی فرنازفرشچی در سعادت آباد تهران با بیش از 12 سال سابقه در کاردرمانی تخصصی دست و شانه و .. آماده خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد. ارائه خدماتی همانند کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی تخصصی دست و شانه، نورولوژی، ارتوپدی، کودکان، کاردرمانی تخصصی بیماری های تعادلی و ام اس و سکته مغزی، ریلیز تخصصی عضلات درگیر در شانه و کمر توسط ایشان انجام می گیرد و شما می توانید با مراجعه نزد کاردرمانی فرنازفرشچی در کمترین زمان ممکن استقلال و سلامتی کامل جسم و روان خود را بازیابید. سلامتی و استفاده از نعمت های الهی حق همه ی ماست. با آرزوی سلامتی برای همه ی هموطنان عزیزم.

آدرس : تهران، تهران، سعادت آباد، علامه شمالی، کوچه شانزدهم شرقی، پلاک 38، آسانسور راست طبقه دوم

شماره تماس مشاه و پذیرش:09123168836

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاردرمانی فرنازفرشچی در اکباتان تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه