اجرای آسفالت کاری در تهران | پیمانکاری امیرخانی

اجرای آسفالت کاری در تهران پیمانکاری امیر خانی چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟ یکی از این خدمات اجرای ایزوگام می باشد.…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای آسفالت کاری در تهران

پیمانکاری امیر خانی چه خدماتی را در اختیار ما قرار می دهد؟
یکی از این خدمات اجرای ایزوگام می باشد. نم و رطوبتی که از فضای بیرون خانه و دیوار ها و پشت بام و… به داخل خانه نفوذ می کند، باعث عدم استحکام و پایین آمدن عمر ساختمان می شود و اگر عمر ساختمان برای شما اهمیت دارد باید با استفاده از ایزوگام خوب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای منزل خود ایجاد کنید. با توجه به اهمیت فراوانی که نوع عایق رطوبتی دارد، می خواهیم ویژگی های ایزوگام خوب را برای شما شرح دهیم تا با یک خرید خوب، با آرامش در منزل خود زندگی کنید.
ایزوگام خوب را بشناسید:
  • ایزوگام خوب باید قدرت کششی بالایی داشته باشد و با هر قدرت کششی پاره نشود.
  • ایزوگام خوب نباید در اثر تا شدن، بشکند.
  • ایزوگام خوب دارای مشخصات مختلفی از قبیل تولید کننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و… می باشد.
  • طول ایزوگام خوب باید 10 متر باشد.
  • ضخامت ایزوگام خوب باید 4 میلی متر باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم باشد.
  • نقطه اشتعال ایزوگام خوب باید 250 درجه سانتی گراد باشد.
  • ایزوگام خوب در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم است.
یکی دیگر از خدمات پیمانکاری امیر خانی انواع اسفالت می باشد:
آسفالت مخلوط قیر و سنگ ریزه و مواد پالایشگاهی است که سرتاسر خیابان ها را می پوشاند تا رفت آمد و تردد را برای انسان ها راحت کند . این مخلوط که در چند مرحله بر روی جاده ها کشیده می شود نقش بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی دارد زیرا در جاده هایی خاکی چون دارای پستی وبلندی های زیادی هستند باعث از دست دادن کنترل راننده و به وجود امدن تصادف می شود .
انواع آسفالت
آسفالت ها با توجه به کاربردی که دارند و با توجه به استفاده ای که از آن ها می شوند به سه دسته ی آسفالت گرم ، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می شوند
  • آسفالت گرم :یکی از معروفترین آسفالت ها آسفالت گرم است . در این نوع آسفالت قیر و مصالح ساختمانی در حالی که گرم هستند با هم مخلوط می شوند و در همان حرارت ودر همان حالت بر روی زمین کشیده می شوند . در این نوع آسفالت مصالح سنگی بیش تر از 90 درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می دهد .انواع آسفالت گرم : آسفالت گرم با توجه به نوع کاربردی که از آن استفاده می شود به چند نوع تقسیم می شود که می توان به آسفالت ، اساس قیری ، ماسه ، آسفالت متخلخل و آسفالت رویه ( توپکا ) اشاره کرد . موارد استفاده از آسفالت گرم بیشتر برای خیابان ها می‌باشد .
  • آسفالت حفاظتی : آسفالت های حفاظتی همان طور که از نامشان پیداست برای حفاظت استفاده می شود . از این نوع آسفالت برای رویه سازی سطح راه های شنی یا آسفالتی استفاده می شود . ضخامت این رویه سازی حدکثر 255 میلی متر است و عملکرد سازه ای ندارد که جزء آسفالت راه باشد بلکه همان جزء رویه ی محافظتی محسوب می شود . در این نوع از آسفالت ها از قیر های محلول یا قیر آبه ها استفاده می شود . آسفالت های حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن راه ها ، جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار از سطح جاده ها ، افزایش تاب سایشی راه ها و همچنین بهسازی رویه های آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از این نوع رویه سازی بدلیل راحتی در اجرا و همچنین نیاز کم به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی در مقایسه با آسفالت گرم بسیار به صرفه تر است .انواع آسفالت محافظتی: آسفالت های حفاظتی با توجه به استفاده ای که از آن میکنیم به چند دسته تقسیم می شوند . سطحی یک لایه یا سطحی چند لایه ، سیلکت ها یا اندود های آب بند و غبار نشانی و روغن پاشی راه ها (برای جلوگیری از گرد و غبار و ثابت نگه داشتن راه های خاکی ) . با استفاده از هریک از این نوع آسفالت می توانیم عمر آسفالت ها را افزایش داده و از فرسایش زود هنگام آسفالت جلو گیری کنیم.
  • آسفالت سرد : نوعی دیگر از آسفالت است که با مخلوط کردن مصالح سنگی با قیر محلول و امولسیون بدست می آید این اختلاط قیر و مصالح در درجه حرارت محیط انجام می شود و مانند آسفالت گرم نیاز به دمای بالا ندارد . همان در دمای محیط تهیه و در همان دما پخش می شود . سنگدانه ها در زمان اختلاط با قیرآبه می توانند مرطوب باشند ولی در برابر قیر های محلول باید خشک شده باشند آسفالت های سرد را می توان حمل کرد و مدت زیادی در انبار نگهداری کرد و بعدا مجددا از آن استفاده کرد . از آسفالت سرد می توان در کلیه رویه سازی ها استفاده کرد به شرط آنکه تمامی استاندار های ترافیک در محل رعایت شده باشد . از آسفالت سرد در قشر های رویه ، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط استفاده می شود و از قشر اساس قیری می توان برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین استفاده کرد .
ویژگی های پیمانکاری امیر خانی چیست؟
این مجموعه علاوه بر آسفالت و ایزوگام، خدمات  آسفالت تراشی را هم انجام میدهد.
علاوه بر این در این مجموعه تمامی نیرو های کار افرادی با تجربه و حرفه ای هستند در نتیجه در پایان کار به شما با بهترین کیفیت و بهترین حالت کار را تحچیل می دهند. در این مجموعه نکات ایمنی به طور تمام و کمال انجام شده و هیچ گونه کوتاهی در این مورد صورت نمی گیرد. علاوه بر این، خدمات ایزوگام این مجموعه دارای ده سال گارانتی می باشد که این موضوع برای شما مشتری عزیز قطعا یک ویژگی خوب محسوب می شود.
اگر به دنبال انجام انواع اسفالت و ایزوگام و قیرگونی برای مکان مورد نظر خود هستید تیم امیر‌خانی‌ به خوبی و با نهایت تلاش برای کسب رضایت شما در کنار شما خواهد بود . مطمئن باشید در کنار این مجموعه به بهترین نتیجه ی دل خواه خود خواهید رسید و در نهایت با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین کار را تحویل خواهید گرفت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:
09358258534
09127657468

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجرای آسفالت کاری در تهران | پیمانکاری امیرخانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه