پیمانکاری آرین خاک ایرانیان

پیمانکاری آرین خاک ایرانیان شرکت مهندسی ارین خاک ایرانیان با یک دهه تجربه و اجرای بیش از یک میلیون متر مربع محصولات ژئوسینتتیک  در ایران…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

پیمانکاری آرین خاک ایرانیان

شرکت مهندسی ارین خاک ایرانیان با یک دهه تجربه و اجرای بیش از یک میلیون متر مربع محصولات ژئوسینتتیک  در ایران و خاورمیانه اکنون با استفاده از این محصولات آماده ارائه خدمات در بخش های : ژئوممبران،کشاورزی،عمران،نفت، گاز و پتروشیمی، معماری و.. می باشد.

 

کاربرد های بسیار مهم ژئوممبران:

ژئوممبران به ورقه هایی گفته می شود که بدون نیاز به زیرساخت می‌تواند به عنوان عایق مورد استفاده قرار بگیرد این ورقها با استفاده از جوش حرارتی یا روشهای مختلف در کنار هم قرار می گیرند. ورق ژئوممبران از پلیمر های مختلفی مانند پلی اتیلن یا پلی وینیل کراید ساخته می شود. این محصول ورقی از جنس پلیمر می باشدکه مستقیما بر روی بستر خاکی قرار می گیرد و مامع از عبور یا نشت آب به درون بستر خاکی می شود. این ورق ها نفوذ نا پذیر بوده و امروزه بهترین روش برای و جایگزین برای روش های قدیمی ایزولاسیون شناخته می شود. این محصول طول عمر و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد که این ویژگی ها سبب محبوبیت آن در صنایع مختلف از قبیل نفت و گاز، صنایع شیمیایی، آب و فاضلاب، دفن زباله ،شیلات ، معدن و کشاورزی شده است. به طور کلی ژئوممبران به چهار دسته تقسیم می شود. ژئوممبران سنگین و سبک، چگونه جبران پی وی سی و ژئوممبران وی ال دی پی ایی.

ژئوممبران سنگین نوعی از آن است که اصولا برای تازه را به کار می‌رود این نوع دارای انعطاف پذیری بسیار بسیار بالایی است و دارای خواص نفوذ ناپذیری در برابر سیالات است. ژئوممبران سبک معمولا برای ایزولاسیون فونداسیون و ایزولاسیون بام سبز و تونل به کار می‌رود و انعطاف آن از مدل‌های دیگر بیشتر است. ژئوممبران پی وی سی نوعی دیگر از آن است که دارای انعطافی بین سبک و سنگین است و به همین جهت از این نوع ژئوممبران معمولا در معادن استفاده می کنند. و آخرین مدل این محصول، جدید ترین و به روز ترین نوع آن است.

مزایای ژئوممبران:

ژئوممبران دارای مزایای بی شماری است که در ذیل به آنها اشاره شده است: اول آنکه سبب حذف نشتی بعد در رفتن آب میشود،سرعت عمل در نصب و اجرا ، صرفه جویی در هزینه ها در مقایسه با روش های قدیمی مثل بتن و سیمان، عایق بندی بسیار قوی و بالاتر و با دوام تر نسبت به دیگر محصولات.

خاصیت استفاده از ژئوممبران در استخرها این است که خزه و جلبک به کف و دیوار استخر به هیچ عنوان نمی چسبد. دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی و عوامل بیولوژیکی. غیر قابل جویده شدن توسط جوندگان. قابلیت تعمیر در صورت بروز مشکل. دارای انعطاف پذیری بسیار بسیار بالا. عدم واکنس به مواد شیمیایی و… تمامی این ها از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این محصول نی باشد.

مجموعه آرین خاک ایرانیان

مجموعه آرین خاک ایرانیان با داشتن تجربه های فراوان در این زمینه و داشتن محصولات درجه یک و مرغوب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ژئوممبران دارای کاربرد هایی چون عایق بندی استخر ها, پوشش آب انبار ها و مخازن سر بسته، عایق بندی استخر های سیمانی پ بتنی ، پوشش دهی تالاب ها و دریاچه های مصنوعی،  عایق بندی استخر های پرورش ابزیان و … نیز می باشد.

امروزه به جای استفاده از استخر های بتنی از نوع ژئوممبران استفاده می کنند . چه استخر های مربوط به بخش کشاورزی و چه استخر های تفریخی و ذخیر اب از ژئوممبران استفاده می کنند . این محصول به دلیل به صرفه بودن و دارا بودن طول عمق بیشتر نسبت به بتن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ت۷ییرات محیطی می باشد.

اگر تصمیم به استفاده از این محصول کاربردی در مشاغل خود دارید گروه ارین خاک ایرانیان در کنار شما خواهد بود. برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09120204952

09120585942

با مدیریت آقای  خانجانی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیمانکاری آرین خاک ایرانیان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه