مرکز تخصصی کلینیک پوست و مو در پاسداران شمالی

مرکز تخصصی کلینیک پوست و مو در پاسداران شمالی لیزر کردن یکی از روش های بسیار مهم و موثر برای از بین بردن مو های…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرکز تخصصی کلینیک پوست و مو در پاسداران شمالی

لیزر کردن یکی از روش های بسیار مهم و موثر برای از بین بردن مو های زائد، جوان سازی پوست ( که نوعی لیزر درمانی است ) و … می باشد که قصد داریم شما را با مهم ترین نکات آن آشنا کنیم.شما می توانید تمام مشکلات پوستی خود را مانند لکه ها ، آکنه ها ، چین و چروک و … را از طریق لیزر درمانی به راحتی از بین ببرید و پوستی جوان و زیبا را برای خود به دست بیاورید اما باید توجه داشته باشید که ممکن است این کار برای پوست شما مشکلاتی ایجاد کند و هم چنین عوارضی به همراه داشته باشد .

یکی از معمولی ترین عوارض این گونه لیزر ها می تواند درد، سوزش، خارش، قرمزی پوست و زخم هایی که ممکن است در طولانی مدت بهبود یابند، باشد .بوتاکس کردن یکی از روش های جوان سازی پوست و از بین بردن پیری پوست می باشد که از سم یک باکتری تهیه می شود و استفاده ی آن برای فلج موقت عضلات می باشد . بوتاکس کردن از پر طرفدار ترین روش هاست زیرا این روش دارای 2 کاربرد است یکی برای درمان و دیگری برای زیبایی.

از جمله خواص درمانی آن برای از بین بردن میگرن، درمان کردن اسکار های بسیار دردناک ، درمان کردن صورت هایی که اجزای آن با یکدیگر قرینه نمی باشند و … کاربرد دارد . از طرفی کاربرد آن برای زیبایی بالا بردن ابرو ها ، رفع چین و چروک و …. می باشد.

بهترین مرکز لیزر

هزینه ی لیزر کردن پوست و مو ، میکرو نیدلینگ ، بوتاکس و …. فقط به کلینیکی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد البته در این مشخصه نیز کسانی که در کلینیک های مختلف دارای کیفیت کار پایین تری باشند قیمت پایین تری می گیرند هرچند کسانی هم هستند که کیفیت کار آن ها بسیار پایین می باشد ولی باز هم قیمت بالایی دریافت می کنند .

از آن جایی که لیزر کردن پوست و مو ، میکرونیدلینگ، بوتاکس و دیگر روش های زیبا و جوان سازی پوست بسیار کار حساس و مهمی می باشند و نیازمند دقت و تجربه ی بسیار زیاد در این زمینه می باشد .یکی از کلینیک های زیباسازی بسیار معتبر که با استفاده از بهترین و به روز ترین امکانات موجود دارای سابقه ی درخشانی در زمینه ی جوان سازی پوست می باشد کلینیک درمانی دکتر الهام صادقی می باشد که در این زمینه دارای تبحر بسیار زیادی هستند .

دکتر الهام صادقی فعالیت هایی مانند لیفت ، لیزر ، جوان سازی پوست ، تزریق ژل لب ، بوتاکس و … را به راحتی و با استفاده از به روز ترین تکنیک ها انجام می دهند و شما می توانید با پرداخت قیمتی معقولانه دارای رضایت کار صد در صدی باشید .ساعات کاری کلینیک دکتر الهام صادقی از 1 ظهر تا 8 شب می باشد و شما می توانید از ساعت 11 جهت تماس با کلینیک اقدام کنید.

تلفن تماس جهت رزرو وقت و با خبر شدن از قیمت ها : 22817489 و 09196857347

بهترین کلینیک لیزر در پاسداران

پیشرفته ترین مرکز لیزر پاسداران شمالی

کلینیک پوست پاسداران

پیشرفته ترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر خوب در تهران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تخصصی کلینیک پوست و مو در پاسداران شمالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه