پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل پایه یک و کارشناس ارشد حقوق خصوصی در اراک

پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل پایه یک و کارشناس ارشد حقوق خصوصی در اراک عضو مرکز وکلای اراک  مجرب ترین وکیل در اراک پریسا نوروزی…
شهر
اراک
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل پایه یک و کارشناس ارشد حقوق خصوصی در اراک

عضو مرکز وکلای اراک 

مجرب ترین وکیل در اراک

پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل در اراک عضو مرکز وکلای اراک با شماره پروانه ۲۳۹۸۶به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و عضو کانون وکلای اراک مشغول به فعالیت می باشد. در صورتی نیاز به یک وکیل خانم با تجربه داشتید می توانید به این خانم مراجعه کنید.

مشورت با یک وکیل خانم جهت راه نمایی و به پیروزی رسیدن انواع دعاوی در پرونده ها امری ضروری است این خانم وکیل که

عضو مرکز وکلای اراک می باشند با توجه به سابقه ی درخشانی که در زمینه مشاوره و وکالت و پیروزی در انواع پرونده ها دارد در زمینه مشاور حقوقی و انواع دعاوی ملکی که شامل؛ پرونده های الزام به تنظیم سند رسمی، سهم ارث و سهم هر کدام از ورثه از ارث، وکیل ارث، مطالبه اجرت المثل تصرف ملکی، تحویل ملک به مالک توسط مستاجر و تامین دلیل، داد خواست مطالبه وجه چک و توقیف اموال و غیره…

دعاوی خانوادگی که شامل؛ ازدواج  طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، اثبات زوجیت، اثبات نسب، اهدای جنین، سرپرست کودکان بی سر پرست، عسر و حرج، ارث و میراث، تغییر جنسیت، و غیره…دعاوی  داوری ، دعاوی ثبتی، دعاوی حقوقی، دعاوی تصرف عدوانی ، خلع ید و  غیره…دارد به عنوان بهترین وکیل در اراک شناخته شده است.

 ایشان به عنوان بهترین وکیل و عضو مرکز وکلای اراک  داوری و موسسات حقوقی داوری را به صورت حق الوکاله اقساط و نقد با بیش از ده سال سابقه در زمینه داوری و مشاوره حقوقی رایگان به انجام می رساند. جهت بهره مندی از خدمات پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل در اراک با ما در تماس باشید.

آیدی اینستا خانم وکیل پریسا نوروزی: norouzi_lawyer21

تلفن تماس: 09188622411

بهترین وکیل در اراک

 مجرب ترین وکیل پایه یک دادگستری در استان مرکزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پریسا نوروزی مجرب ترین وکیل پایه یک و کارشناس ارشد حقوق خصوصی در اراک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه