پخش عمده ولت متر چراغ سیگنالی در تهران

پخش عمده ولت متر چراغ سیگنالی در تهران چراغ سیگنال یا لامپ سیگنال از مهم ترین تجهیزات هشدار دهنده در تابلو های برق محسوب می…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

پخش عمده ولت متر چراغ سیگنالی در تهران

چراغ سیگنال یا لامپ سیگنال از مهم ترین تجهیزات هشدار دهنده در تابلو های برق محسوب می شود که هر چراغ سیگنال از یک بدنه ی پلاستیکی یک در پوش رنگی و یک لامپ تشکیل شده است. لامپ ها در نمونه های قدیمی به صورت رشته ای و در نمونه های جدید به صورت LED مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه ی پلاستیکی چراغ سیگنال مانند پیچ طراحی می شود که توسط مهره ی روی در تابلو برق یا بدنه ی ماشین آلات صنعتی نصب می گردد. حال این که شما چراغ سیگنال مناسب و با کیفیت بالا را از کجا تهیه می کنید ما پخش عمده ولت متر چراغ سیگنال زینلو را به شما عزیزان معرفی می کنیم. ولتاژ کار آن ها از ۳ ولت تا  ۳۸۰ ولت است در پوش رنگی که روی این چراغ سیگنال ها قرار گرفته است باعث می شود تا زمانی که روشن می شوند رنگ آن ها تغییر کند و هشدار دهنده واقع شوند. که در رنگ های سفید، آبی، زرد، قرمز و سبز تولید می شوند که هر رنگ معنا و مفهوم خاص خود را دارد. چراغ سیگنال ولت متر در واقع دارای محدوده ی اندازه گیری ۵۰۰تا ۱۲ ولت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه می شود. چراغ سیگنال ولت متر در واقع تلفیقی از ولت متر و چراغ سیگنال است  که در راستای کاهش هزینه های مشتری  طراحی تولید و ارائه می شوند. از مهم ترین شرایط روشن کردن وسایل و تجهیزات الکتریکی نرمال بودن اندازه ی ولتاژ راه اندازی می باشد . چراغ سیگنال ولت متر این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر لحظه ولتاژ را ارزیابی کنید.

پخش عمده ولت متر چراغ سیگنالی در تهران و کارایی آن؛

چراغ های سیگنالی طرح ولت متر با مدیریت جناب زینلو دارای ۲ مدل مربع و گرد می باشند که ۵ رنگ دارد و قابلیت اندازه گیری ۵۰۰ ولت AC_دارای مدلDC  و قابلیت اندازه گیری تا ۱۰۰ ولتDCرا دارند. از کاربرد های ولت متر چراغ سیگنالی می توان به تابلو برق های  صنعتی تک فاز و سه فاز _تجهیزات الکتریکی سیار مانند موتور برق و جعبه ی فیوز داخلی ساختمان اشاره کرد. برای نصب چراغ سیگنالی های تک فاز با نصب یک ولت متر سیگنالی فاز را به پایه ی ×۱ و نول را به پایه ی ×۲ وصل کنید جا به جایی پایه ها نیز امکان پذیر است. برای سیستم های ۳ فاز با نصب سه عدد ولت متر چراغ سیگنالی برای اندازه گیری ولتاژ فاز و نول همانند سیستم تک فاز عمل می کنیم. برای ولتاژ های خط به خط نیز فاز ها را دو ب دو به چراغ سیگنال ها وصل می کنیم .شرکت تولید کننده عمده ولت متر چراغ سیگنالی با مدیریت زینلی  پخش کننده عمده ی انواع چراغ سیگنال می باشد که عمر مفید آن ها ۵۰۰۰۰ساعت و جنس بدنه ی آن ها مواد مهندسی نسوز می باشد. ضخامت چراغ روی تابلو ۱۵ میلی متر می باشد. سیم گیر ها با بهترین کیفیت با آب کاری قلع، رنگ در پوش سیم گیر هم رنگ با چراغ سیگنال است و مطابق با تمامی استاندارد های جهانی می باشد.

برای آشنایی با نحوه ی سفارش عمده ولت متر های چراغ سیگنالی و مشاوره ی رایگان با شماره ی زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس:۰۹۰۳۴۲۲۹۹۳۶

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش عمده ولت متر چراغ سیگنالی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه