پخش انواع پایه تلویزیون دیواری و رومیزی و سقفی  در تهران | فروشگاه ادیکا

پخش انواع پایه تلوزیون دیواری و رومیزی و سقفی  در تهران پخش پایه تلویزیون دیواری در تهران با وارد شدن انواع تلویزیون و مانیتور های…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

پخش انواع پایه تلوزیون دیواری و رومیزی و سقفی  در تهران

پخش پایه تلویزیون دیواری در تهران

با وارد شدن انواع تلویزیون و مانیتور های تخت به زندگی مردم و همچنین استفاده بهینه از فضای موجود باعث شده است که نصب تلویزیون و مانیتور به سقف و دیوار رواج پیدا کند. تلویزیون ها و صفحه نمایش گر ها مثل مانیتور ها در فضای کاری امروزی می توانند افراد را از اهداف و کاربرد ها گرفته تا بهره وری بهتر کمک کنند.

شما می توانید با استفاده از انواع براکت تلویزیون و پایه های فلزی نگه دارنده انواع تلویزیون ها با مارک های مختلف از قبیل ال سی دی، ال ای دی، پلاسما، منحنی ، اُلد و هم چنین مانیتور های ال ای دی و ال سی دی برای تمامی برند های تلویزیونی مانند؛ سامسونگ، سونی، ال جی، اکس ویژن ، ایسوس، شارپ، فیلیپس، تی سی ال، پاناسونیک و اسنوا را در محل مورد نظرتان به زیبا ترین شکل ممکن نصب کنید.

این براکت ها بر اساس مدل نصب و کارایی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • براکت دیواری تلویزیون ثابت: مناسب مکان هایی است که نیازی به تغییر زاویه ی تلویزیون و همچنین تغییر فاصله ی تلویزیون از دیوار ندارد. این پایه های دیواری با هر نوع دکوراسیون و فضایی مانند فضای اداری، مسکونی، تجاری و مدرن سازگار است. جنس این ورقه ها از آهن و رنگ کوره ای می باشد که سبب مقاومت و عمر طولانی این محصول شده است.

  • براکت دیواری تلویزیون متحرک با سمت بالا و پایین: این پایه ها از نوع متحرک می باشند و تنها در جهات بالا به سمت سقف و پایین به سمت کف زمین حرکت می کنند. جنس بدنه ی این پایه ها فلزی می باشد و به صورت کوره ای رنگ آمیزی شده اند. مناسب انواع برند تلویزیون تخت و مانیتور از سایز ۴۳ تا ۶۰ اینچ می باشند.

  • براکت دیواری تلویزیون در تمامی جهت ها: این گروه از براکت های دیواری تلویزیون در تمامی جهات بالا و پایین، چپ و راست و به صورت گردشی امکان تغییر زاویه را دارند و با توجه به رعایت استاندارد های وسا با طرح های مختلف ساخته شده است. این کار ترکیبی از آهن و آلمینیوم می باشد و مقاوم است.

  • براکت سقفی یا پایه سقفی: این مدل براکت های سقفی را می توان به راحتی در جهت سقف نصب کرد و مناسب سالن های انتظار، فرودگاه ها، بیمارستان ها، شرکت ها، فروشگاه ها، ویترین های فروشگاهی و خانه های با سقف شیب دار استفاده کرد.

  • پایه ی ایستاده ال سی دی یا استند متحرک تلویزیون: یکی از بهترین و متنوع ترین پایه های تلویزیونی ایستاده است که به کاربر امکان نصب و حرکت انواع مانیتور و تلویزیون تخت را در هر مکان که بخواهید می دهد. با توجه به این که قابلیت جا به جایی دارد به راحتی در هر مکان که اسکان موقت بود از این پایه استفاده کنید.

شما با مراجعه به فروشگاه ادیکا انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوترصوتی و تصویری، انواع محافظ صفحه ی تلویزیون و پخش پایه تلویزیون دیواری در تهران را با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت دریافت کنید.

این فروشگاه انواع لوازم تزیینی و دکوری مانند ساعت دیواری، استند و آینه دکوراتیو  و چراغ خواب را با ضمانت و کیفیت بالای محصول به شما ارائه می کند. همچنین در زمینه ی فروش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر صوتی و تصویری فعالیت دارد.

جهت مشاوره رایگان از نحوه سفارش و ثبت محصول با ما در ارتباط باشید. فروش پایه دیواری و رومیزی در تهران.

تلفن تماس:03537226288

09131583878 واتساپ

www.edikala.ir

آدرس : یزد – آزادشهر – بلوار سر تیپ واعظ- نرسیده به فلکه اول – نبش بن بست شرافت – پلاک 711

با مدیریت آقای قمری

بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

پخش انواع  پایه دیواری و رومیزی و سقفی  ارسال به سراسر ایران

بهترین پایه دیواری تلویزیون

فروش انواع رومیزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش انواع پایه تلویزیون دیواری و رومیزی و سقفی  در تهران | فروشگاه ادیکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه