وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در کرج و عظیمیه

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در کرج و عظیمیه مشاور حقوقی در کرج یکی از واقعیت های امروز جامعه ما تعداد بالای افرادی…
شهر
البرز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در کرج و عظیمیه

مشاور حقوقی در کرج

یکی از واقعیت های امروز جامعه ما تعداد بالای افرادی است که در دادگاه ها گرفتار دعاوی حقوقی و کیفری هستند و مدت زمان عدم آگاهی آنان از قوانین موجب صرف هزینه های مادی و معنوی برای آن ها شده ونتیجه دل خواه مطلوب آنها محقق نمی گردد چرا که طرح دعوا و دفاع هر دو اموری پیچیده و تخصصی است که ضرورت داشتن وکیل را چند برابر می کند. همانطور که قطعا می‌دانید اهمیت وجود یک وکیل حرفه ای هنگام رو به رو شدن با مسائل حقوقی بر هیچکس پوشیده نخواهد بود، به همین دلیل آشنایی با یک وکیل موفق اهمیت بالایی خواهد داشت. اگر به دنبال یک وکیل حرفه ای هستید، مصطفی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در البرز میتوانند به خوبی شما عزیزان را در این مسائل همراهی کرده و یک نتیجه ی عالی و مطلوب را در این حیطه به ارمغان آورد.

مصطفی عباسی با داشتن سالها تجربه در حیطه وکالت یکی از بهترین ها در زمینه وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در البرز می باشد. به همین جهت شما عزیزان می توانید برای پیشروی کار های حقوقی با خیالی آسوده جناب آقای مصطفی عباسی را انتخاب کنید و بهترین نتایج را دریافت کنید.

همانطور که گفته شد در هنگام درگیری با مسائل حقوقی و کیفری وجود یک وکیل دانا بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه وجود وکیل علاوه بر اینکه سرعت را بالا می برد احتمال بروز اشتباه را نیز کاهش داده و به صفر می رساند. برای گرفتن نتیجه مطلوب لازم است تا یک وکیل با تجربه و حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشیم.

مصطفی عباسی متولد 1357 دانشجوی دکتری حقوق کیفری و وکیل پایه یک دادگستری استان البرز پذیرفته شده پروانه میانجی گری کیفری، عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان از سال 1384 دارای 17 سال سابقه وکالت، وکالت و مشاوره حقوقی در صدها پرونده حقوقی و کیفری و دهها شرکت مختلف همچون امداد خودرو ایران،ایران خودرو سازه، شرکت ایران اسکانیا، شرکت تراک ایران، شرکت بلبرینگ ایران، شرکت نساجی خوی، شرکت ایوان باستان، شرکت گلوبکس،مجتمع افشین،صنایع فولاد زمانی،شرکت سنا ایمان، شرکت همکاران عمران زمین، شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان، شرکت فولاد فام اسپادانا و دهها شرکت دیگر، تحصیلکرده کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران 1379 ، حایز عنوان رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد کشوری سال 1379 ، کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تربیت مدرس تهران 1381 ، مولف کتاب افق های نوین عدالت ترمیمی و میانجی گری و مقاله علمی پژوهشی در حال حاضر با گذراندن موفق آزمون جامع دکتری در حال تدوین رساله دکترای تخصصی در زمینه ابعاد جرمشناختی رمز ارزهای الکترونیکی میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در البرز با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید:

09126332094

آدرس: بلوار طالقانی شمالی نرسیده به آزادگان روبروی گل رز جنب بانک ایران زمین پلاک 582

مشاور حقوقی در کرج

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در کرج و عظیمیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه