وکیل دعاوی ملکی و حقوقی در اردبیل |  غلامرضا عالی نسب وکیل در اردبیل

وکیل دعاوی ملکی و حقوقی در اردبیل غلامرضا عالی‌نسب با ۱۵ سال سابقه کاری به‌عنوان وکیل دعاوی حقوقی ملکی ، بانکی ، ثبتی ، اسناد…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی ملکی و حقوقی در اردبیل

غلامرضا عالی‌نسب با ۱۵ سال سابقه کاری به‌عنوان وکیل دعاوی حقوقی ملکی ، بانکی ، ثبتی ، اسناد تجاری ، دعاوی ناشی از معاملات و قراردادها دعاوی امور حسبی در اردبیل به فعالیت می‌پردازد. ایشان دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در سطوح عالی استانی عضو هیئت‌مدیره کانون مؤسسات داوری و داور رسمی این کانون در اردبیل می‌باشد. یکی از تخصص‌های اصلی غلامرضا عالی‌نسب در حوزه حقوق بانکی بوده و تاکنون پرونده‌های مهمی را در این بخش به نتیجه رسانده‌است. دعاوی بانکی به‌علت پیچیدگی‌های قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌ها و تصویب نامه‌های گوناگون بانک مرکزی و شورای‌عالی پول و اعتبار عدم اطلاع اشخاص حقیقی و خاصه اشخاص حقوقی از رویه‌های بانکی و دستورالعمل‌های مربوطه در کنار قانون مستاصل و پر از ابهام عملیات بانکی بدون ربا ، عدم شفافیت روابط حقوقی و قراردادی بانک‌ها اشخاص را با مسائل حقوقی و دعاوی بانکی متوجه ساخته‌ است که در نهایت متحمل ضرر و زیان و پرداخت خسارات سنگین به بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری شده‌اند. این وکیل می‌تواند در حوزه ساخت‌وساز ، استفاده از زمین و یا خرید خانه ازجانب شما برای عقد قرارداد مذاکره و از حقوق شما به‌عنوان صاحب ملک محافظت کند و تمامی اقدام و اقدامات لازم را به نفع شما به انجام برساند. ایشان می‌تواند دعاوی ثبتی مربوط به ثبت اسناد و اعتراض به ثبت املاک یا تحدید حدود ، اعتراض به حقوق ارتفاقی ، ابطال سند و دعاوی متعدد دیگری را با موفقیت برای شما به سرانجام.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات وکیل دعاوی ملکی و حقوقی در اردبیل، علی رضا عالی نسب وکیل در اردبیل با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09129625629

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل دعاوی ملکی و حقوقی در اردبیل |  غلامرضا عالی نسب وکیل در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه