وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان شهرستان جیرفت | محسن محمدی ساردو وکیل پایه یک دادگستری در کرمان

وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان شهرستان جیرفت کارشناس ارشد حقوق خصوصی  اگر به دنبال یک وکیل ثبتی یا ملکی در کرمان می گردید…
شهر
کرمان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان شهرستان جیرفت

کارشناس ارشد حقوق خصوصی 

اگر به دنبال یک وکیل ثبتی یا ملکی در کرمان می گردید که علاوه بر دانش و تخصص لازم، کلام برنده و مهارت کافی در پیشروی و پیروزی پرونده های شما در دادگاه داشته باشد ما به شما محسن محمدی وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان را معرفی می کنیم.

ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی، دعاوی اسناد تجاری، دعاوی ناشی از معاملات و قرار داد ها، دعاوی کیفری، جرایم تمامیت جسمانی اشخاص، جرایم علیه اموال و غیره… دانش کافی دارد اما به صورت تخصصی به پرونده های ثبتی و ملکی می پردازد.

از جمله مهم ترین سابقه ی فعالیت محسن محمدی ساردو می توان به مشاور حقوقی شرکت پشتیبانی امور دام به مدت 13 سال و تنظیم انواع قرار دادها و مشاوره ها به آن ها اشاره کرد که همواره با موفقیت و پیروزی همراه بوده است.

محسن محمدی ساردو  وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان شهرستان جیرفت به عنوان وکیل ملکی و سرقفلی در حوزه اموال غیر منقول و امور ملکی فعالیت می کند. اموال غیر منقول هم به اموالی گفته می گویند که امکان جا به جایی و نقل مکان ندارند از جمله مهم ترین آن ها شامل؛  زمین، خانه، باغ، آپارتمان و غیره… تمامی موارد ذکر شده جزوء حیطه ی کاری وکیل ملکی محسوب می شوند. مانند، تنظیم سند رسمی، خلع ید، افراز و  مال مشاع و غیره‌…

محسن محمدی ساردو وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان برای ساخت و ساز، استفاده از زمین و یا خرید خانه، می تواند از جانب شما برای عقد قرار داد مذاکره کند، از حقوق شما به عنوان صاحب ملک محافظت کند و بهترین مشاوره و راهنمایی را انجام دهد.

در خصوص الزام به رهن و تنظیم سند های ضمانتی، الزام به تنظیم سند رسمی املاک، دعاوی مربوط به الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان هایی که واحد هایی مستقل و چند گانه دارند و غیره… به محسن محمدی ساردو بهترین وکیل ثبتی مراجعه کنید.

تلفن تماس؛ 09133495062

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل دعاوی ثبتی و ملکی در کرمان شهرستان جیرفت | محسن محمدی ساردو وکیل پایه یک دادگستری در کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه