واردات و فروش آبپاش های پلیمری آکونا

بهترین آب پاش برای آبیاری زراعی و.. چه باغچه کوچکی در حیاط خانه داشته باشید و چه یک باغ بزرگ، همه گیاهان برای رشد و…
شهر
ارومیه
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین آب پاش برای آبیاری زراعی و..

چه باغچه کوچکی در حیاط خانه داشته باشید و چه یک باغ بزرگ، همه گیاهان برای رشد و بقا نیاز به آب خواهند داشت. روش‌های بسیار مختلفی برای آبیاری گیاهان وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از آبپاش است. خرید آبپاش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد چرا که انواع بسیار مختلفی داشته و از آن می‌توان برای آبیاری زمین‌های کوچک تا بزرگ استفاده کرد. خرید آبپاش آبیاری کار آسانی است و پیچیدگی زیادی ندارد اما مهم‌ترین نکته در خرید آن این است که ابتدا با انواع مختلف آبپاس آشنا شوید و سپس دقیقا بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آبپاش کنید.به جرات می‌‎توان آبپاش‌ها را مهمترین و حساس‌ترین جز سیستم آبیاری بارانی دانست. چرا که پس از انتقال آب از طریق شبکه لوله به پای آبپاش وظیفه پخش آب در مزرعه به عهده آبپاش‌ها می‌باشد. درصورتیکه تمامی اجزا یک سیستم آبیاری بارانی از قبیل سیستم پمپاژ، لوله‌های اصلی، نیمه اصلی و لترال‌ها به خوبی طراحی شده باشند و بخوبی نیز در مزرعه شما اجرا شده باشند، اما عدم وجود و یا عدم استفاده آگاهانه از یک آبپاش مناسب تمامی زحمات و سرمابه‌گذاری‌های قبلی را به‌هدر خواهد داد.

آبپاش‌های برای پخش آب در سطح مزرعه نیازمند وجود فشارآب در پای آبپاش‌ها می‌باشند. در سیستم‌های آبیاری، این فشار توسط ایستگاه پمپاژ ایجاد شده است. با توجه به میزان فشار آبی که در سیستم آبیاری به‌وجود آمده، آبپاش تا فاصله مشخصی آب را پرتاب می‌کند که به آن شعاع پاشش آبپاش گفته می‌شود. میزان پرتاب آب توسط آبپاش علاوه بر فشار آب ایجاد شده، به خصوصیات فیزیکی آبپاش نیز بستگی دارد. بهترین آبپاش برای سیستم آبیاری شما، آبپاشی است که چندین متر بیشتر از فاصله شبکه‌بندی سیستم شما آب را پرتاب نماید تا اثرات ناشی از باد و کمبود فشار احتمالی جبران گردد.

چرا آبپاش های پلیمری آکونا بهترین انتخاب برای شما می باشد؟

بطور خلاصه می‌توان گفت که مهمترین نکته در انتخاب آبپاش توجه به سه مولفه میزان آب خروجی(دبی آبپاش)، شعاع پاشش و فشارکاری آبپاش است. سه مولفه میزان آب خروجی(دبی آبپاش)، شعاع پاشش و فشارکاری آبپاش به‌ یکدیگر وابسته بوده و تغییر هریک باعث تغییر دیگری می‌شود.

لذا باید آبپاشی انتخاب نمایید که با طراحی انجام شده برای سیستم آبیاری‌تان همخوانی داشته آبپاش انتخابی بایستی در برابر ضربات خارجی، نور آفتاب و خوردگی مقاوم باشد. عدم توجه به این مسئله باعث افزایش هزینه نگهداری سیستم خواهد شد و شما را مجبور می‌کند بصورت دوره‌ای آبپاش‌ها را تعمیر و ترمیم نمایید. توجه کنید که هربار تعمیر آبپاش باعث کاهش کارایی آن و خارج شدن آن از حالت استاندارد خواهد شد.

آبپاش‌های پلیمری دارای طول عمر مناسب بوده و قیمت کمتری دارند.یک آبپاش پلیمری با کیفیت می‌تواند در حد یک آبپاش فلزی و حتی بهتر از آن کار کند.

واردات و فروش آبپاش های پلیمری آکونا

هنگام انتخاب آبپاش به نازل یا نازل‌های آبپاش دقت نمایید. اگر آبپاش پلیمری پیلتار آکونا خریداری می‌کنید توجه داشته باشید که کیفیت نازل‌های این  آبپاش بسیار مناسب می باشد. صاف و یکنواخت بودن نازل و عدم وجود زدگی یا برآمدگی روزنه نازل، بسیار حائز اهمیت است. آبپاش های پلیمری که همگی دارای بهترین نوع پلیمر می باشند و همچنین بابربرابر فشار آب  و اشعه ماورا بنفش آفتاب بسیار کیفیت بالایی دارند. همگی این عوامل باعث شده است که به دنبال خرید آبپاش های پلیمری باشیم که در جدیدترین تولیدی شرکت های ترکیه آکونا می باشد که در ایران بیشترین طرفداران رو به خود اختصاص داده اند.تمامی محصولات و کالاهای موجود در این  مجموعه از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار می باشند و شما عزیزان می توانید با خیال اسوده تهیه کنید . از ویژگی و خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه : واردات و فروش آبپاش های پلیمری پیلتار آکونا آکون می باشد.

اب پاش های آکونا، آکون و پیلتار جزو بهترین و با کیفیت ترین همراه با عمر طولانی خواهند بود .

اگر تمایل به خرید انواع آبپاش های پلیمری,آکونا,آکون و پیلتار دارید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09124893582

با مدیریت آقای خوش بین

واردات و فروش آبپاش های پلیمری آکونا

قیمت ابپاش پلیمری

واردات آبپاش های پلیمری آکونا

بهترین آب پاش برای آبیاری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واردات و فروش آبپاش های پلیمری آکونا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه