هدی میراثی مجرب ترین وکیل در بندر انزلی

یکی از مجرب ترین وکیل های خانم هدی میراثی در بندر انزلی می باشد که با جسارت و توان و دانش بروزی که دارد به…
شهر
بندر انزلی
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

هدی میراثی مجرب ترین وکیل در بندر انزلی

یکی از مجرب ترین وکیل های خانم هدی میراثی در بندر انزلی می باشد که با جسارت و توان و دانش بروزی که دارد به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی شناخته شده است. این وکیل در زمینه ی کلیه ی دعاوی دانش و اطلاعات بروز دارد.

اما در زمینه ی کلیه ی دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی؛ طلاق، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، دعاوی کیفری؛ قتل، سرقت، جعل، کلاهبرداری، درگیری، اسید پاشی، فروش مال غیر، دعاوی ثبتی، تنظیم لایحه و داد خواست، وکیل برای کلیه دعاوی، تنظیم لایحه و دادخواست به صورت تخصصی فعالیت می کند.

در برخی دعاوی افراد نیاز مند یک وکیل خانم برای رسیدگی به پرونده شان هستند در واقع مطرح کردن شرح پرونده با یک خانم برایشان راحت تر است. در این بین هدی میراثی مجرب ترین وکیل در بندر انزلی به عنوان یک شخص مورد اعتماد که اصرار موکل خود را فاش نمی کند، کلام برنده و جرات و جسارت کافی دارد شناخته شده است. این وکیل تا زمانی که شما به پیروزی نرسیدید و دادگاه حکم نهایی را صادر نکرده است دست از تلاش نمی کشد و تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را می کند‌.

یک وکیل خوب و کار بلد باید تمامی قوانینی که هر روزه در حال تغییر است را بشناسد و دانش و اطلاعاتش را بروز کند تا در روند پیروزی پرونده با مشکل مواجه نشوند.

تلفن تماس دفتر وکالت هدی میراثی: ۰۹۱۱۵۰۰۱۳۱۴

آدرس: بندر انزلی، خیابان شهید مطهری، جنب سینما گل سرخ، ساختمان درنا، طبقه ی چهارم

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدی میراثی مجرب ترین وکیل در بندر انزلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه