صادرات انواع سیب درختی و نهال میوه در ارومیه  | نهالستان علی عبداللهی در ارومیه

نهالستان علی عبداللهی
شهر
ارومیه
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

صادرات انواع سیب درختی و نهال میوه در ارومیه

نهالستان علی عبداللهی در ارومیه یکی از بزرگترین صادرکننده های انواع  نهال سیب درختی و نهال میوه در ارومیه می باشد. تولید و عرضه انواع نهال های ایرانی و خارجی چه به صورت پیوندی و غیر پیوندی را برعهده داشته و دارای مجوز رسمی از سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی می باشد از مهمترین عملکرد این نهالستان می توان به صادرات انواع سیب درختی و نهال میوه اشاره نمود.

نهالستان علی عبداللهی انواع نهال های اصلاح شده و نهال های انگور و گردو انواع مرکبات را نیز تولید نموده تا به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به بازار مصرف کننده داخلی و خارجی ارسال نماید.لذا می توانید نهال های مورد نظر خود را بدون واسطه از این نهالستان خریداری نمایید.

تولیدات این نهالستان از نظر کیفی دارای بالاترین کیفیت تایید شده از لحاظ استاندارد داخلی می باشد.نهالستان علی عبداللهی خدمات خود را به صورت رسمی و با مجوز رسمی ضمانت می نماید.این نهالستان دارای تجربه بالایی در تولید نهال دارد.قبل از خرید نهال به شما توسط اعضای نهالستان اطلاعات با مشاوره در خصوص نوع نهال مورد نظر شما داده میشود که در انتخاب خود برای منزل و یا باغ تان با اطمینان تصمیم بگیرید.

نهالستان علی عبداللهی یکی از موفق ترین نهالستان های ارومیه و کشور در طی سالهای اخیر بوده و گام بزرگی در توسعه باغداری و تولید و صادرات نهال برداشته است.با جدیدترین متد های کاشت و برداشت روز دنیا همراه نهالستان علی عبداللهی باشید.از فروش ترین نهال های این نهالستان می‌توان به نهال هایی همچون نهال گردو,بادام, انگور, سیب,زردآلو, هلو, شلیل,گلابی, توت و گیلاس اشاره نمود که با تکیه بر دانش اصولی و تجربه سالیان سال و اتکا به جدیدترین و مدرن ترین متدهای کشاورزی سعی بر این دارد که در بخش صنعت کشاورزی و بهبود بیشتر آن بهترین باشد.

شما برای استعلام از آخرین قیمت های نهال می توانید با راه های ارتباطی با شماره های ذکر شده تماس حاصل نموده با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس 09144813612 مهندس عبدالهی

آدرس: ارومیه، خیابان مهاباد،نرسیده به مرکز شهر

صادرات انواع سیب درختی و نهال میوه در ارومیه

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صادرات انواع سیب درختی و نهال میوه در ارومیه  | نهالستان علی عبداللهی در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه