نمای کلاسیک سیمانی

 نمای کلاسیک سیمانی اجرای نمای کلاسیک سیمانی یک کار پیچیده و بسیار حساس است که حتما باید توسط کارشناسان مربوطه انجام شود. اگر چه در…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 نمای کلاسیک سیمانی

اجرای نمای کلاسیک سیمانی یک کار پیچیده و بسیار حساس است که حتما باید توسط کارشناسان مربوطه انجام شود. اگر چه در اجرای نما های دیگر مانند نمای رومی باید مواردی را در نظر گرفت اما در نمای کلاسیک باید به میزان تناسب میان اجزای استفاده شده توجه بیشتری کرد.

نمای ساختمان به عنوان یک عنصر بیرونی که جلوه دهنده زیبایی ساختمان است بسیار مهم و تاثیر گذار است. زمانی که تصمیم می گیرید از نمای کلاسیک سیمانی برای ساختمان تان استفاده کنید باید بدانید که؛

این نما در مقایسه با نما های دیگر بسیار مقاوم بوده و امنیت بالا تری هم دارد، در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است، این سبک به ایجاد نمای صاف و یک دست کمک می کند، در مقایسه با نماهای کامپوزیت، نمای سنگی، نمای آجری، نمای بایرامیکس و غیره…. بسیار ارزان قیمت تر است، به عنوان یک نمای کلاسیک یک کار فوق العاده زیبا و شیک است.

در بعضی از موارد نمای کلاسیک به صورت قطعه هایی که از قبل ساخته شده اند تنها روی قسمت خارجی و نمای آن نصب می شوند. مصالح نوین مانند الیاف شیشه نیز جای خود را به سنگ و امسال این ها داده است. اگر از هر نمایی برای ساختمان خود استفاده می کنید این کار را به افراد با تجربه و کار بلد بسپارید و مطمئن شوید قطعات با اصول و استاندارد در محل نصب شده باشند تا در نهایت دچار تلفات مالی و جانی نشوید.

برای مشاهده ی کار ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با آقای مرادی: ۰۹۱۲۴۴۲۱۴۰۸

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ نمای کلاسیک سیمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه