مشاور و صدور انواع بیمه نامه در تهران | نمایندگی بیمه ابوالحسنی

مشاور و صدور انواع بیمه نامه در تهران بیمه داشتن یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در زندگی داشتن آن الزامی است. در…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مشاور و صدور انواع بیمه نامه در تهران

بیمه داشتن یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در زندگی داشتن آن الزامی است. در زمینه بیمه داشتن ، بیمه های مختلفی موجود می باشد که دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.بیمه پارسیان یکی از این چند بیمه ی موجود می باشد که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم تا شما عزیزان با توجه به شناخت کامل روی بیمه پارسیان به راحتی بتوانید برای دریافت بیمه تصمیم بگیرید .بیمه پارسیان دارای طرح های مختلفی مانند بیمه عمر ، بیمه جامع خانواده پارسیان و … می باشد در این طرح های بسیار مهم هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند .
برای مثال بیمه جامع خانواده پارسیان :
یکی از اهداف بیمه جامع خانواده پارسیان ارائه کردن پوشش های بیمه ای به اعضای خانواده می باشد که در این طرح با پرداخت  یک حق بیمه حداکثر برای 4 نفر از افراد خانواده ی خود نه تنها یک سرمایه ی مطمئن برای خانواده ی خود کنار می گذارید بلکه به صورت مجزا از پوشش های بیمه های مختلف نیز برخوردار خواهید شد.
این بیمه دارای مزایایی مانند
  • امکان استفاده از این بیمه از زمان تولد تا سن 70 سالگی را خواهید داشت .
  • ارائه ی پوشش های این بیمه برای حداکثر 4 نفر از اعضای خانوادتان می باشد .
  • شما قادر خواهید بود شرایط بیمه خود را در طول مدت قرار داد تغییر دهید .
  • در صورتی که خودتان بخواهید می توانید اندوخته ی بیمه نامتان را به صورت یکجا یا به صورت مستمری دریافت کنید.را دارا می باشد.

نمایندگی بیمه ابوالحسنی

برای انتخاب بهترین بیمه نامه برای خود و خانوادتان بهترین کار انتخاب یک مشاور بیمه مناسب برای راهنمایی در این زمینه می باشد . مشاور بیمه نامه های مختلف باید بتواند شما را به بهترین نحو راهنمایی کند ، تمام ویژگی ها ، مزایا و معایب بیمه نامه و دیگر ویژگی های مهم را در اختیار شما بگذارد تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. هر بیمه نامه مزایا و معایبی دارد که شاید در شرایط کنونی شما، شما نتوانید قادر به اجرای آن ویژگی باشد پس دقت کنید که باید در زمینه ی انتخاب بیمه نامه ی مناسب بهترین را انتخاب کنید.
انتخاب ما برای شما خانم سیمین ابوالحسنی یکی از بهترین و برترین مشاوران و نماینده های بیمه نامه پارسیان می باشد که می تواند شما را به خوبی و با اطمینان صد در صدی راهنمایی کند تا بتوانید در زمینه ی انتخاب بیمه نامه پارسیان بهترین تصمیم را بگیرید . خانم سیمین ابوالحسنی در این زمینه با اطلاع رسانی و راهنمایی بسیار مناسب به شما در زمینه انتخاب بیمه پارسیان ، شما را به خوبی راهنمایی خواهد کرد تا شما بهترین تصمیم را بگیرید .خانم سیمین ابوالحسنی با صدور انواع بیمه نامه های پارسیان با وجود تخفیف باور نکردنی و همچنین صدور بیمه بدنه با تخفیف 70 درصدی یکی از برترین نمایندگی های بیمه نامه پارسیان می باشد.
برای مراجعه ی حضوری به دفتر خانم سیمین ابوالحسنی  برای بیمه نامه ی پارسیان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :
تهران ، تهرانسر غربی ، چهار راه صدف ، ساختمان اردیبهشت ، پلاک 302 ، طبقه ی سوم ، واحد 12 ، بیمه پارسیان به کد 502220
09128894878
مشاور و صدور انواع بیمه نامه در تهران

آگهی های مشابه