وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد | میترا ایمانی

وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد | میترا ایمانی  وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با پرونده های پیچیده…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد | میترا ایمانی 

وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با پرونده های پیچیده و انواع دعاوی رو به شده باشید اما اطلاع دقیق از چگونگی شکایت و انجام کار ها نداشته باشید. در این میان کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با نام میترا ایمانی می تواند بزرگ ترین کمک برای شما باشد.

ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین مشاوره را به شما می دهد و با راه و روش درست انجام کار ها آشنای تان می کند. میترا ایمانی در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی مواد مخدر و غیره.‌‌….دانش و اطلاعات کافی دارد اما در زمینه ی پرونده های ملکی، کیفری، حقوقی و پیمان مدیریت تخصصی فعالیت می کند.

با همکاری تیم حقوقی از با تجربه ترین وکلا در تهران و کرج در مقابله با کلیه مشکلات پیروز شوید. از مهم ترین پرونده هایی که ایشان به پذیرش و رسیدگی به آن ها می پردازند شامل موارد زیر می شود:

اختلاف در مالکیت، خرید و فروش مال غیر، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، زمین شهری، جهاد کشاورزی، اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، تزویر، خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، جرائم علیه اموال و اسناد، تصرف عدوانی، خلع ید و غیره…. سرقت، کلاهبرداری، قتل، قتل عمد، قتل غیر عمد، خیانت در امانت، ایراد ضرب عمدی، ارتباط نامشروع، تجاوز به عنف، فروش مال غیر و غیره…

جهت کسب اطلاعات بیشتر با وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد در تماس باشید.

تلفن تماس دفتر وکالت  میترا ایمانی:

۰۹۱۲۳۷۹۶۷۳۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل دعاوی حقوقی در هشتگرد | میترا ایمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه