بهترین کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران | موسسه ترک اعتیاد امید بانوان

بهترین کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران موسسه ترک اعتیاد امید آزادگان مختص به بانوان می باشد که با سال ها تجربه و کار مفید…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران

موسسه ترک اعتیاد امید آزادگان مختص به بانوان می باشد که با سال ها تجربه و کار مفید به عنوان یک مرکز بزرگ برای مشاوره و درمان ترک اعتیاد بانوان قرار گرفته است. ترک و درمان اعتیاد بانوان، روانکاوی، روانشناسی، مشاوره خانواده، نگهداری بیمار معتاد به صورت شبانه روزی با پذیرش از شهرستان ها، درمان و باز گیری از مصرف، خانواده درمانی، مشاوره فردی و گروهی، مرکز اقامتی و باز توانی معتادین، با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و غیره… از جمله مهم ترین خدمات این مرکز می باشد.

برنامه قطع مصرف بانوان در این مرکز در سه مرحله صورت می گیرد که شامل ترک فیزیکی، روان درمانی، آموزش خانواده می باشد. انجام این سه مرحله از فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت می باشد و اشخاصی این کار ها را انجام می دهند همگی دوره دیده و با سابقه ی کاری بالا هستند.

در این مرکز از تکنیک ها و روش هایی خاص جهت جلوگیری از لغزش افراد و افتادن در دام اعتیاد استفاده می شود. در طول دوره سم زدایی از راه و روش های مختلفی برای بیماران استفاده می شود که آن ها را از لحاظ روحی و روانی قوی تر می کند و بانوان پس از ترک دوباره به سمت آن ها کشیده نمی شوند. جهت مشاوره و اطلاع از نحوه کار ها کافی است با ما در تماس باشید‌.

آدرس: تهران، آزادگان شرق به غرب، بین یافت آباد و خلیج، بعد از خیابان مهتدی، نرسیده به اتوبان ساوه، موسسه ترک اعتیاد امید آزادگان

تلفن تماس:

09126868263

09126868202

09026868263

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران | موسسه ترک اعتیاد امید بانوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه