وکیل دعاوی حقوقی در همدان | مهدی محمودی وثاق

وکیل دعاوی حقوقی در همدان | مهدی محمودی وثاق وکیل دعاوی حقوقی در همدان مهدی محمودی وثاق، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی حرفه…
شهر
همدان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی حقوقی در همدان | مهدی محمودی وثاق

وکیل دعاوی حقوقی در همدان

مهدی محمودی وثاق، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی حرفه ای، عضو کانون وکلای مرکز، کارشناس رسمی و مشاور خانواده در قوه قضاییه، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از علوم و تحقیقات تهران ده سال وکیل شرکت توزیع برق همدان می باشد. ایشان با سال ها تلاش و کوشش و پرونده های موفقی که داشته اند به عنوان بهترین وکیل در همدان مشغول به فعالیت می باشند.

ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره… دانش و تخصص لازم را دارند و به عنوان یک وکیل با سابقه بهترین مشاوره را به موکلان خود می دهند.

انتخاب یک وکیل به شما کمک می کند تا زمان مناسب را برای طرح دعوا و مستندات خود انتخاب کنید. گاهی بعضی از افراد به دلیل عدم آگاهی از این اطلاعات باعث می شوند تا پرونده روند مثبتی نداشته باشد. پیچیدگی ها و قوانین مربوط به دعاوی بسیار زیاد است و به طور عادی بسیاری از افراد از آن ها آگاه نیستند. امر وکالت یک امر کاملا تخصصی می باشد و بهتر است در این زمینه حتما از یک وکیل و مشاور حقوقی کمک بگیرید.

از جمله پرونده هایی که ایشان آن ها را قبول کرده و رسیدگی می کنند شامل: فرار مالیاتی، اخلال در نظام ارزی، کلاهبرداری، قتل، فروش مال غیر، دعاوی بین موجر و مستاجر، تصرف عدوانی، خلع ید، حضانت، چک، سفته، برات، امور ثبتی و قرار دادی، ارث و میراث و غیره…. می شوند.

جهت مشاوره حضوری و یا آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر وکالت: همدان، بلوار مدنی، رو به روی بانک رسالت، ساختمان کسری، طبقه دوم

تلفن تماس مهدی محمودی وثاق: ۰۹۱۲۸۰۱۷۲۵۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل دعاوی حقوقی در همدان | مهدی محمودی وثاق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه