مهدی شهمرادی وکیل پایه یک دادگستری

مهدی شهمرادی وکیل پایه یک دادگستری مهدی شهمرادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان در زمینه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی،…
شهر
گنبد کاووس
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مهدی شهمرادی وکیل پایه یک دادگستری

مهدی شهمرادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان در زمینه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و دعاوی مربوط به منابع طبیعی دانش و تخصص لازم را دارند. بعد از دعاوی پیچیده ملکی دعاوی و پرونده های منابع طبیعی بیشتر از همه حائز اهمیت می باشند. از مهم ترین پرونده های آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دعاوی مربوط به منابع طبیعی و ملی، زمین شهری، اراضی موات، تنظیم داخواست و لایحه اراضی موات، دعاوی مربوط به منابع ملی و غیره…که همگی نیازمند دانش و تخصص لازم هستند. مهدی شهمرادی با سابقه ی کاری بالایی که دارد در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات و مشاوره حقوقی را می دهد.

گاهی افراد به دلیل عدم آگاهی با ارائه ی شواهد نا مربوط و یا دفاع نا درست از خود سبب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیر می شوند. در این حین با کمک گرفتن از مهدی شهمرادی وکیل پایه یک دادگستری می توانید در زمان و هزینه های دادرسی خود صرفه جویی کرده و بهترین تصمیمات را بگیرید.

پرونده هایی مانند خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سر قفلی ، فروش مال غیر، ارث و میراث، تصرف عدوانی، دعاوی ثبتی، چک، سفته و برات و غیره… از جمله پرونده هایی هستند که ایشان آن ها را می پذیرند و تا احقاق حق موکل دست از تلاش بر نمی دارند.

تلفن تماس: ۰۹۱۱۲۷۴۰۳۳۸

آدرس دفتر کار: گنبد کاووس، خیابان طالقانی شرقی، مقابل آموزش و پرورش، مجتمع شقایق۱، طبقه ۲

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهدی شهمرادی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه