منبع دو جداره شوفاژ در تهران

 منبع دو جداره شوفاژ رستمی در تهران شرکت تولید کننده ی منبع دو جداره شوفاژ در تهران به عنوان معتبر ترین مرکز شناخته شده است…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 منبع دو جداره شوفاژ رستمی در تهران

شرکت تولید کننده ی منبع دو جداره شوفاژ در تهران به عنوان معتبر ترین مرکز شناخته شده است . که بهترین نوع مخزن با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتری ارائه می دهند. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع منبع دو جداره
  • تولید انواع منبع کوئل دار
  • تولید انواع فیلتر شنی برای تصفیه اب استخر و سختی گیری منابع انبساط و منابع آتش نشانی
  • نصب و راه اندازی موتور خانه با گروه مجرب
  • تولید مبدل های حرارتی منابع سوختی و هوایی

کلیه ی محصولات ارائه شده توسط این مرکز دارای پنج سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. یکی از روش هایی که برای گرم کردن آب در موتور خانه ها از آن استفاده می کنند منابع دو جداره آب گرم هستند که به روش غیر مستقیم انجام می شوند.

منابع دو جداره از ۲ قسمت درونی و بیرونی تشکیل شده اند به این صورت که آب گرمی که به وسیله ی مشعل و دیگ تولید شده اند به جداره ی بیرونی می روند و از آن جا آب منبع داخلی را گرم می کنند.

این منابع دو جداره در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز و در خواست مشتری در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند. جنس ورق های سازنده ی آن ها آهن گالوانیزه می باشد و ضخامت قسمت بیرونی آن از ضخامت قسمت داخلی کمتر است آن هم به دلیل فشار بالایی است که در داخل وجود دارد.

گروه تولیدی صنعتی شوفاژ مخرن بزرگ ترین تولید کننده ی منبع دو جداره شوفاژ در تهران است . مبدل های حرارتی، فیلتر های شنی، نصب و راه اندازی موتور خانه و غیره… می باشند. شما می توانید کلیه ی کالای مورد نیاز خود تان را بدون واسطه از کارخانه تهیه کنید.

با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:09124358607

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ منبع دو جداره شوفاژ در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه