مقنی چاه آب و فاضلاب در چیتگر تهران

مقنی چاه آب و فاضلاب عظیمی  مقنی چاه آب و فاضلاب در چیتگر تهران ، کلیه ی خدمات چاه کنی، لای روبی، تخریب ساختمان، سایر…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مقنی چاه آب و فاضلاب عظیمی 

مقنی چاه آب و فاضلاب در چیتگر تهران ، کلیه ی خدمات چاه کنی، لای روبی، تخریب ساختمان، سایر خدمات ساختمانی به صورت کاملا حرفه ای و در زمانی کوتاه با بالا ترین کیفیت انجام خواهد شد این کار را به مقنی چاه، آب و فاضلاب با مدیریت عظیمی بسپارید و با آسودگی خاطر کاری تمیز و بدون اشکال تحویل بگیرید.

کلیه کار های مربوط به لوله باز کنی، تشخیص ترکیدگی های لوله با دستگاه های کاملا بروز و جدید، تخلیه چاه فاضلاب، سپتیک با تانکر های بزرگ و کوچک، حفاری چاه های فاضلاب جذبی توسط ماهر ترین مقنی، تعمیر چاه فاضلاب مانند طوقه چینی، کول گذاری، ترمیم میله، دهانه چاه، جلوگیری از ریزش چاه، افزایش حجم انبار، حفر کانال بین دو جاه، تراش جاه کهنه و تبدیل کردن به چاه نو، اتصال فاضلاب مسکونی به فاضلاب های شهری، لای روبی چاه فاضلاب و کانال های فاضلاب و استخر، نصب انواع توالت، رفع گرفتگی توالت و غیره…، لوله کشی آب و فاضلاب، تعویض و تعمیر شیر آلات بهداشتی، رفع بوی نم و بوی بد فاضلاب و غیره..‌. را با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه ممکن توسط گروهی حرفه ای و آموزش دیده در خدمات مقنی چاه آب و فاضلاب در چیتگر تهران بدون هیچ مشکلی انجام خواهند داد.

کلیه ی خدمات ساختمانی مانند کاشی کاری، گچ کاری، سفت کاری، سیمان کاری، سرامیک کاری، قیر گونی کف سرویس و حمام نیز دپذیرفته می شود. کافی است با ما در تماس باشید و با یک مشاوره رایگان از خدمات ما بهره مند شوید.

تلفن تماس با آقای عظیمی: 09120394933

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مقنی چاه آب و فاضلاب در چیتگر تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه