سازنده مشعل خشک کن | مشعل صنعت پارسا 

سازنده مشعل خشک کن استفاده از مشعل خشک کن صنعتی برای تولید میوه و سبزی خشک، روز به روز رو به گسترش بوده و به…
شهر
خراسان شمالی
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سازنده مشعل خشک کن

استفاده از مشعل خشک کن صنعتی برای تولید میوه و سبزی خشک، روز به روز رو به گسترش بوده و به دلیل بازار بزرگی کهاین محصول پیدا کرده است ، تولید کنندگان بزرگ و کوچک به سمت تولید چیپس میوه که سودآوری بسیار خوبی دارد روی آورده. به همین دلیل طراحی و تولید و ساخت انواع خشک کن های صنعتی برای امور مختلف و درابعاد و ظرفیت های مختلف بسیار مهم شده است . یکی از موارد قابل توجه در ساخت مشعل خشک کن که باید در نظر گرفته بشود سوخت مصرفی دستگاه برای گرمایش است. این سوخت می تواند گاز، گازوئیل ، برقوو یا حتی نور خورشید باشد.نوعی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که توسط گاز و گازوئیل مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی و ساخته شده اند تشابه بسیار زیادی با هم داشته و عمده تفاوت آن ها در نوع مشعل به کار رفته در آن ها می باشد. در نوع گازی از مشعل مخصوص گاز شهری و یا سیلندری استفاده می شود. در نوع گازوئیلی از نوع مشعل مخصوص گازوئیل ، اما این موضوع تفاوتی در نوع عملکرد مشعل ندارد و هر دو کارایی مناسبی دارند.در خشک کن های میوه صنعتی از مشعل های صنعتی استفاده می شود، تا شعله و حرارت لازم تامین شده و گرما تولید شود . شعله تولید شده توسط مشعل در داخل یک کوره با مشخصات و شکل واندازه خاص که طراحی آن بسیار تخصصی و مهم است انجام می شود.کوره وظیفه حفظ و کنترل شعله و انتقال حرارت تولید شده به هوای بیرون کوره را دارد. گرما بعد از انتقال از شعله و کوره به هوای اطراف کوره منتقل شده و توسط فن های دمنده به محفظه خشک کن منتقل می شود.

با توجه به عایق بندی دقیق و صنعتی در دستگاه های خشک کن صنعتی می توان مقدار مصرف سوخت را به شدت کم کرده واتلاف حرارت را به صفر رساند. لذا وقتی اتلاف حرارت کم باشد، محیط هم گرم نشده گرمای تولید شده توسط دستگاه آزاردهنده نخواهد بود. کنترل دیجیتال واتوماتیک دستگاه نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در راندمان بالای دستگاه خشک کن می باشد. که اجازه کنترل دقیق و منظم را به اپراتور و تولید کننده می دهد. حتما به این موضوع توجه کنید که دستگاه های خشک کن کاملا بهداشتی بوده و حتی با مصرف سوخت گازوئیل هیچ گونه آلودگی در محیط ایجاد نخواهد شد. و اینکه دستگاه های خشک کن صنعتی میوه و سبزی از جمله دستگاه های پر کاربرد و پرسود در حوزه کسب و کار و کار های صنعتی بوده که با هزینه های مختلف قابل خرید است. راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک کن یکی از پر درآمد ترین و پر سود ترینخطوط تولید می باشد که با امکانات کم و ارزان هم می توان آن را راه اندازی کرد.

مشعل صنعت پارسا

 این مجموعه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه کلیه خدمات ساخت تخصصی انواع تابلو صنعتی و انواع جت هیتر ، ساخت صفرتاصد مشعل های خشک کن کوره آجرپزی می باشد که بدون استفاده از دمنده ،به همراه مونتاژ تابلو به صورت کاملا حرفه ای توسط مجموعه انجام میگیرد. این  مجموعه افتخار را دارد که با هدف پیشرفت روز افزون پا به عرصه گذاشته است و طی این سال ها  ، توانسته کار خود را به صورت تضمینی ارائه نماید.  تمامی محصولات و کالاهای این مجموعه از کیفیت  بالا و قیمت مناسبی  برخوردار می باشد. مشعل صنعت پارسا در عمل این را ثابت نموده است که ساخت تابلوهای صنعتی، مشعل های خشک کن و سایر محصولات خود را کاملا دقیق و حرفه ای به سرانجام می رساند. انتخابی ایده آل داشته باشید تا از اول کار اطمینان از نتیجه کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  با این مجموعه تماس بگیرید.

با مدیریت آقای ابراهیم قربانی کریم

09153724009

09372989722

اینستاگرام:Torch_ industry_Parsa

سازنده مشعل خشک کن حرفه ای

سازنده مشعل خشک کن با کیفیت اصل

سازنده مشعل خشک کن در مشهد

خراسان شمالی – شهرستان اسفراین – خیابان سید جمال – استاد شهریار –

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سازنده مشعل خشک کن | مشعل صنعت پارسا ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه