مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی

مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی جامبوگ ها کیسه های انعطاف پذیری از جنس گونی می باشند که برای استفاده و جا به جایی مواد…
شهر
مرکزی
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی

جامبوگ ها کیسه های انعطاف پذیری از جنس گونی می باشند که برای استفاده و جا به جایی مواد پودری و فله ای مورد استفاده قرار می گیرند. که در دسته ی آسان ترین پر مصرف ترین و ارزان قیمت ها برای جا به جایی اجناس قرار می گیرند. جامبوگ ها به از  لحاظ وزن، دسته و جنس پارچه از نظر دوخت سرو ته مورد تقسیم بندی قرار می گیرند. از لحاظ وزنی جامبوگ ها دارای ظرفیت تحمل بار ها از ۵۰۰ کیلو تا ۵ تن را دارند بستگی به جنس و نحوه ی دوخت  و نحوه ی دوخت دسته ها و کیفیت آن ها می توانند این وزن بار ها را تحمل کنند . از لحاظ دسته ها ، دسته های جامبوگ ها در واقع از تسمه هایی از جنس پری پرو پیلن درست شده است که این نخ با بافت مخصوصی که دارد آن را به تسمه ای مقاوم تبدیل می کند که مقاومت کششی آن را بالا می برد. با توجه به نوع دوخت تسمه ها به پارچه به دسته های ۲تایی ۴دسته و ۸ دسته تقسیم می شوند این دسته ها کار را برای جا به جایی جامبوگ ها راحت می کنند. از لحاظ پارچه جامبوگ ها از گونی ها در متراژ بالا برش می خورند و از لحاظ ریز بافت بودن و ضخامت نخ های آن ها که به کیفیت پارچه بر می گردد به میزان تحمل وزن بار کمک می کنند. و عوامل دیگر که همگی باعث می شوند یک جامبوگ وزن کالا را بتواند تحمل کند و رطوبت را از خود عبور ندهد.

مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی

تولید کنند گان زیادی برای تولید جامبوگ ها در ایران وجود دارند که در حال تولید و فروش جامبوگ ها هستند که در میان آن ها می توانیم به مرکز تولید جامبوگ در مرکزی اشاره کنیم که با مدیریت آقای اسماعیلی اداره می شود. که با کادری مجرب سعی دارد در جهت ادای دین خود نسبت به اراده ی خدمتی صادقانه به میهن عزیزمان ایران و ایرانی های عزیز از طریق تولید و فروش جامبوگ ها کمک کند.

استان مرکزی یکی از تولید کنند گان و پر فروش ترین جامبوگ ها در ایران است که در جهت رفع نیاز های مردمش تلاش می کند .مرکز تولید جامبوگ در مرکزی با مدیریت آقای اسماعیلی این افتخار را دارد که انواع رول گونی و پارچه پلی پروپیلن  با عرض های متفاوت را تولید کند. انواع نایلون ها با ضخامت ها و مشخصات متفاوت را تولید کند. انواع تسمه های پلی پرو پیلن با عرض ضخامت و گرماژ های متفاوت جهت کاربرد های متفاوت را تولید کند، انواع کیسه ها با طراحی و رنگ بندی متفاوت را تولید کند، تولید انواع کیسه های مقاوم در برابر اشعه آفتاب از ۲۰۰ تا ۱۶۰۰ ساعت را وارد بازار کند .

مرکز تولید و فروش جامبوگ ها در مرکزی گسترده ترین شبکه توزیع و تولید جامبوگ را در ایران دارد و می توان از آن به عنوان بزرگ ترین تعاونی تولید کنندگان جامبوگ در ایران عزیزمان نام برد.

برای مشاوره رایگان و نحوه ی خرید انواع جامبوگ ها با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۹۱۸۸۲۷

مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تولید انواع جامبوبگ در مرکزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه