اجاره کمپرسور در تهران | مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور

 اجاره کمپرسور در تهران | مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور اجاره کمپرسور در تهران مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور با مدیریت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 اجاره کمپرسور در تهران | مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور

اجاره کمپرسور در تهران

مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور با مدیریت حسین دلفان سال هاست که در زمینه ی اجرا و اجاره ی بابکت، بیل مکانیکی، مینی بیل مکانیکی، به همراه پیکور، لودر و دستگاه های سبک و سنگین با بهترین امکانات و توانایی های لازم توسط کادری مجرب و کار بلد مشغول فعالیت می باشند.

لودر هایی که توسط این مرکز اجاره داده می شوند قابلیت  اجرای کلیه عملیات خاک برداری، خاکریزی، اجرای سازه های سنگین، نیلنگ، شاتکریت، تسطیح، محوطه سازی، تخریب، جدول کشی، اجرای رمپ، تخلیه خاک پارکینگ، حمل نخاله های ساختمانی، حفر استخر در ابعاد مختلف، صنایع مختلف کشاورزی، ساختمان سازی، راهسازی،  را با بهترین شرایط دارند.

لازم به ذکر است بابکت ها لودر های کوچکی هستند که سایز مینی داشته و قدرت بالا و سرعتی فوق العاده دارند همین امر سبب کاربرد بالای آن ها شده است. بابکت ها بسیار متنوع بوده و هر کدام ویژگی ها و کاربرد متفاوتی هم دارند.

پیکور هایی که در این مرکز به مدیریت دلفان اجاره داده می شوند یک ابزار برای تخریب بتن، سنگ، آسفالت و غیره… محسوب می شوند. این دستگاه نیز از لحاظ توان، قدرت، اندازه و نیروی مصرفی بسیار متفاوت هستند. در صورتی که برای پروژه ی خاص نیازمند اجاره ی انواع بابکت، پیکور و کمپرسور بودید کافی است با ما در تماس باشید. مشاوران ما در مرکز آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیزان هستند.

☎️ تلفن های تماس: ۰۹۳۶۸۲۰۹۸۹۸ _ ۰۹۱۹۳۲۳۶۶۹۳

اجاره بابکت و پیکور در تهران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره کمپرسور در تهران | مرکز اجاره ی بابکت، پیکور و کمپرسور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه