مرضیه علوی کارشناس ارشد حقوق جزا در سعادت آباد

مرضیه علوی وکیل دعاوی حقوقی در سعادت آباد . آماده ی همکاری با شما در زمینه دعاوی خانوادگی و ملکی و …
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09014180862
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرضیه علوی وکیل دعاوی حقوقی در سعادت آباد

مرضیه علوی وکیل پایه یک دادگستری،  مشاور حقوقی و کارشناس ارشد حقوق جزا در سعادت آباد می باشد. ایشان طی سوابق و رزومه ی کاری در زمینه ی انجام امور قضایی نسبت به دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده که از پیچیدگی و ضرافت مختص به خود برخوردار است تخصص کافی دارد.

درست انتخاب کردن یک وکیل حرفه ای و کار بلد شما را در پیشبرد اهداف تان و گرفتن بهترین نتیجه یاری خواهد کرد. پس زمانی که با مشکلاتی در این زمینه ها مواجه می شوید با انتخاب یک وکیل با سابقه مانند مرضیه علوی کارشناس ارشد حقوق جزا در سعادت آباد سختی های راه را آسان تر کنید.

از مهم ترین پرونده هایی که کارشناس ارشد حقوق جزا در سعادت آباد به پذیرش آن ها می پردازد می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ انواع دعاوی کیفری که شامل سرقت، کلاهبرداری، قتل، قتل عمد، قتل غیر عمد، خیانت در امانت، ایراد ضرب عمدی، ارتباط نامشروع، تجاوز به عنف، فروش مال غیر، تصرف عدوانی، جعل و غیره… می شود.

انواع دعاوی خانوادگی که شامل؛ نامزدی، تغییر جنسبت، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، استرداد جهیزیه، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه، مطالبه مهریه، مهرالمثل، اعسار، طلاق بائن، رجوع، نفقه فرزند، ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل، تمکین، نشوز زوجه، نحله و غیره… می شود.

انواع دعاوی ملکی که شامل؛ خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سر قفلی، حق کسب و پیشه تجارت، الزام به اخذ پایان کار و غیره… می شود.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات مرضیه علوی وکیل دعاوی حقوقی در سعادت آباد با ما در ارتباط باشید و از خدمات این وکیل مجرب و کارآزموده بهره ببرید.

تلفن تماس:

09014180862

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرضیه علوی کارشناس ارشد حقوق جزا در سعادت آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه