محمد حسن حمزه وکیل پایه یک دادگستری

 محمد حسن حمزه وکیل پایه یک دادگستری محمد حسن حمزه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با شماره پروانه وکالت ۲۲۶۱ در اردستان می…
شهر
اردستان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 محمد حسن حمزه وکیل پایه یک دادگستری

محمد حسن حمزه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با شماره پروانه وکالت ۲۲۶۱ در اردستان می باشد. ایشان به عنوان یک وکیل کار بلد و با سابقه در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره… دانش و تخصص لازم را دارند.تخصص اصلی ایشان در زمینه ملک و املاک (خلع ید و تخلیه و الزام به تنظیم سند رسمی ، سر قفلی دعاوی مشارکت در ساخت ، ابطال و فسخ مبایعه نامه ، دعاوی موجر و مستاجر ، اثبات مالکیت ) می باشد 

محمد حسن حمزه تمام تلاش خود را برای احقاق حق موکل خود می کند. پیچیدگی قوانین و وجود قوانین و مقررات در حال تغییر سبب عدم آگاهی همه افراد از آن ها شده است. در واقع همین نا اگاهی افراد علاوه بر اتلاف وقت سبب ایجاد هزینه های اضافی دادرسی می شود.

یک وکیل امانت دار، صادق، کار بلد و حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات و مشاوره را ارائه می دهد و باعث می شود شما روش های آزمون و خطا را کنار گذاشته و مستقیم به سمت موفقیت در پرونده گام بر دارید.

از مهم ترین پرونده هایی که ایشان با پذیرش به آن ها رسیدگی می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاهبرداری، سرقت، طلاق، قتل، فروش مال غیر، تصرف عدوانی، خلع ید، دعای بین موجر و مستاجر، چک، سفته، برات، دعاوی ثبتی، مهریه، نفقه، حضانت و غیره….

جهت مشاوره حضوری و یا آنلاین، بهره مندی از خدمات محمد حسن حمزه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کافی است با ما در ارتباط باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را بگیرید.

آدرس دفتر وکالت: اردستان، خیابان امام خمینی، رو به روی بهزیستی، ساختمان امیری پور

تلفن تماس: ۰۹۱۳۳۲۲۲۶۵۹

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ محمد حسن حمزه وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه