محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران | بزرگ ترین تولید کننده الکل و محلول

محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران مجموعه تولیدی محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران بزرگ ترین تولید…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران

مجموعه تولیدی محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران بزرگ ترین تولید کننده الکل و محلول ضدعفونی کننده دست و صورت در کشور می باشد و تنها دارندی گواهی نامه CE (استاندارد) اروپا ایزو 9001 و ایزو14001 و تاییدیه WHO و گواهی نامه اصالت کالا می باشد. مجموعه پویا صنعت تنها صادر کننده الکل و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در کشور می باشد و کیفیت محصولات تولید شده در این مجموعه در کنار بهترین و با کیفیت ترین محصولات جهان قرار می گیرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و خطر بزرگی که این روزها جان افراد را تهدید می کند. یکی از مهم ترین مسائل رعایت اصول بهداشتی می باشد که تا حد بسیار زیادی برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک موثر می باشد. از این رو استفاده از الکل و محلول ضدعفونی کننده در سطح جهان رواج پیدا کرده و باید توجه نمود که ضدعفونی کننده ها و الکل های موجود در بازار نیز ممکن است به پوست شما آسیب برسانند و موجب اگزما و بیماری های پوستی شوند. از این رو توجه داشته باشید که در استفاده از ضدعفونی کننده و الکل دقت داشته باشید و برای دستان خود از محلول های ضد عفونی کننده مناسب دست استفاده نمایید. محصولات ما دارای ضمانت کیفیت می باشند و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصولات برای ضدعفونی کردن دستان و سطح مورد نیاز استفاده نمایید. سلامتی یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است که باید در حفظ آن کوشا باشیم. برای شکست ویروس کرونا ما همگی در کنار هم هستیم و مجموعه ما سهم خود را در این زمینه با تولید بهترین و با کیفیت ترین محلول های ضد عفونی کننده ادا می کند.

محصولات موجود در شرکت محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران

  • اتانول طبی
  • اتانول شیرین
  • اتانول تلخالکل فله
  • الکل بطری
  • اتانول فله
  • اتانول بطری
  • محلول ضدعفونی دست و سطوح

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

09101398132

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح پویا صنعت در تهران | بزرگ ترین تولید کننده الکل و محلول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه