محسن بهارلویی وکیل پایه یک دادگستری

محسن بهارلویی وکیل پایه یک دادگستری محسن بهارلویی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان به عنوان وکیل با تجربه و حرفه…
شهر
نجف آباد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

محسن بهارلویی وکیل پایه یک دادگستری

محسن بهارلویی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان به عنوان وکیل با تجربه و حرفه ای در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی ملکی دانش و اطلاعات کافی دارد اما در زمینه ی دعاوی کیفری و خانواده و ملکی به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

ایشان دارای سابقه ی فعالیت در ادارات دولتی هستند و پرونده های بسیاری را پذیرفته و به آن ها رسیدگی می کنند از مهم ترین این پرونده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سر قفلی ، فروش مال غیر، ارث و میراث، تصرف عدوانی و ملک و املاک، انواع دعاوی کیفری که شامل؛ سرقت، کلاهبرداری، قتل، قتل عمد، قتل غیر عمد، خیانت در امانت، ایراد ضرب عمدی، ارتباط نامشروع، تجاوز به عنف، تهمت، تهدید و انواع دعاوی خانوادگی شامل؛ نامزدی، تغییر جنسیت، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، استرداد جهیزیه، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه، مطالبه مهریه، مهرالمثل، اعسار، طلاق بائن، رجوع، نفقه فرزند، ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل، تمکین، نشوز زوجه، نحله، شروط ضمن عقد، طلاق توافقی، طلاق رجعی، فسخ نکاح، تدلیس، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، قیومیت، عزل قیم، رفع حجر، حکم رشد و غیره….

محسن بهار لویی وکیل پایه یک از زمانی که پرونده موکل خود را قبول می کند تا زمانی که دادگاه رای نهایی را صادر کند در کنار موکل و به عنوان یک مشاور و حامی عمل خواهد کرد و تمامی تلاش بی وقفه خود را در جهت احقاق حق او بکار می برد.

با داشتن یک وکیل خبره و کار بلد در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده و بدون انجام روش های آزمون و خطا درست ترین انتخاب را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات محسن بهار لویی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ٠٩١٣٢٣٣٠٠۴٨

آدرس دفتر وکالت: نجف آباد ، خیابان امام علی غربی، نرسیده به پارکینگ میر داماد، کوی انتشاری، پلاک ۱۶۳

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محسن بهارلویی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه