مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری در کرج

مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری و دکتری حقوق خصوصی بازرس کانون وکلای استان البرز مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری و دکتری…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری و دکتری حقوق خصوصی

بازرس کانون وکلای استان البرز

مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری و دکتری حقوق خصوصی در کرج ، مشاور حقوقی با  شماره پروانه ۲۲۷۲ عضوکانون وکلای استان البرز و مدرس دانشگاه  می باشند. ایشان محقق و دوره دکتری تخصصی  حقوق خصوصی را گذرانده اند و در زمینه ی کلیه دعاوی اعم از حقوقی و کیفری، خانوادگی، ثبتی و تجاری، ملکی، دیوان عدالت اداری و شهرداری و غیره… دانش و اطلاعات کافی دارند.

 حقوق خصوصی به دو شکل کلی مطرح می شود. در مورد اول تمامی حقوقی که  بین افراد یک جامعه وجود دارد و صلاحیت بر خورداری از حق خود را دارند مورد بررسی قرار می گیرد و شامل حق دادخواهی افراد، حق اشتغال و غیره… می شوند.

در مورد دوم شرکت های حقوقی مانند شرکت های تجاری و یا غیر تجاری که به آن ها شخصیت حقوقی هم می گویند مورد بررسی قرار می گیرند. مانند پرونده های شرکت ها، موسسات عام المنفعه و غیره… که جزوء حقوق خصوصی به حساب می آیند.

از جمله مهم ترین پرونده هایی که مجید علی پور پذیرفته به آن ها رسیدگی می کنند شامل:  پرونده های دعاوی مالی، تجاری، قراردادی، چک، داوری، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی، جرایم رایانه ای و اینترنتی، کلاهبرداری های اینترنتی، جعل، اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیر منقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، زمین شهری، اوقاف، حق کسب و پیشه، تخلیه و غیره..‌. می شوند.

داشتن یک وکیل حرفه ای و کار بلد به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته های خود رسیده و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری و دکتری حقوق خصوصی در کرج  و مشاوره حقوقی و مدرس دانشگاه و محقق دوره دکتری حقوق خصوصی و وکیل معتمد بنیاد شهید استان البرز : ۰۹۱۲۸۵۸۰۵۱۸

۰۹۱۱۱۲۵۹۱۷۲

آدرس دفتر وکالت: کرج، خیابان شهید بهشتی، بین چهار راه طالقانی و اداره دارایی سابق، برج نارین، طبقه۹، واحد ۱۷

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجید علی پور وکیل پایه یک دادگستری در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه