مجهزترین مرکز معاینه فنی در کرکوند

مجهزترین مرکز معاینه فنی در کرکوند همه ی ما سالانه با مشکلات جزئی و کلی زیادی برای وسیله نقلیه ی خود مواجه می شویم و…
شهر
کرکوند
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مجهزترین مرکز معاینه فنی در کرکوند

همه ی ما سالانه با مشکلات جزئی و کلی زیادی برای وسیله نقلیه ی خود مواجه می شویم و اولین کاری که معمولا انجام می دهیم این است که خودمان دست به کار شده ، کاپوت ماشین را بالا می زنیم و دستی به اجزای درونی ماشین می بریم ، که وقتی مشکل ماشین چیزی فراتر از آب و روغن باشد معمولا یک خرابی دیگری نیز به ماشین اضافه می کنیم و آن تمام اجزای ان را در هم می کنیم . اما درست ترین کار این است که اگر از مشکل ماشین سر در نمی آوریم بهتر است آن را پیش یک مکانیک خوب ببریم و به اصطلاح کار را دست کار دان باید سپرد .

اما مشکلی که خیلی ها با آن موجه شده اند و برای همین مشکل هم سعی دارند اول خودشان دستی به اجزای ماشین ببرند ، این است که معمولا خیلی از مکانیک ها نه تنها مشکل ماشین را حل نمی کنند بلکه به آن می افزایند و بعد از آن با بالا بردن نرخ مشکل را حل می کنند و یا فقط به صورت ظاهری ، یعنی برای مدت کوتاهی آن را درست می کنند تا مشتری دوباره برگردد و باز هم با گرفتن پول مشکلی که می توانست قبلا حل کند را برای بار دوم یا بار های دیگر حل کند ، مشکل دیگری که وجود دارد برخی از افراد قطعه ی کهنه به کار می گیرند و به خاطر تمام این دلیل ها شما باید به یک مرکز معاینه ی قابل اعتمادی مراجعه فرمایید .

همانطور که گفتیم یک مرکز معاینه فنی باید اول از همه با کاربلد باشد ، یعنی با یک بار رفتن به آن جا ماشین را درست شده و سالم تحویل گرفت ، دوم از همه قابل اعتماد باشد ، یعنی جنسی کهنه را جایگزین نکند که عمر کمتری نسبت به قطعه نو داشته باشد ، سوم این که مسئولیت کار خود را قبول کند و اگر مشکلی برای ماشین پیش آورد تقصیر مشکل قبلی خود ماشین نیندازد و انصاف را رعایت کند . تمام این ها ویژگی مرکز معاینه ای است که باید به آن مراجعه کرد . اما غیر از تمام این ها مشکل دیگری که وجود دارد ، مجهز نبودن برخی از این مرکز معاینه ها است ، یعنی اگر یک مرکز معاینه مکانیک های حرفه ای داشته باشد ولی آن مکان مجهز نباشد قاعدتا مشکل ما را برطرف نخواهد کرد و دوباره وسیله نقلیه ما را اذیت می کند ، در نتیجه مجهز بودن خصوصا برای ماشین های امروزی بسیار مهم است . برای تمام این دلایل مهم ما به شما مرکز معاینه فنی در کرکوند را پیشنهاد می دهیم که همه ی فاکتور های مهم و اصلی را با هم دارد و جایی مجهز ، با مکانیک های حرفی و قابل اعتماد است .

با کارواش رایگان

با مدیریت خانم مهندس احمدپور

آدرس : اصفهان-کرکوند – بلوار امام خمینی – شهرداری کرکوند

 09134039630

03152382439

مجهزترین مرکز معاینه فنی در کرکوند

بهترین مرکز معاینه فنی درکرکوند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجهزترین مرکز معاینه فنی در کرکوند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه