ماساژ باران ویژه بانوان

مرکز ماساژ باران ویژه ی بانوان می باشد. در این مرکز انواع ماساژ با بهترین روغن ها صورت می گیرد که تاثیر گذاری بسیار بالایی…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

مرکز ماساژ باران ویژه ی بانوان می باشد. در این مرکز انواع ماساژ با بهترین روغن ها صورت می گیرد که تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد. ماساژ ریلکسی بدن از جمله ماساژ هایی است که فوائدی مانند موارد زیر دارد:

  • افزایش جریان خون
  • رفع سموم بدن
  • آرام سازی سیستم عصبی بدن
  • دفع مواد زائد از جمله اسید لاکتیک
  • از بین بردن مشکلات عضلانی و کوفتگی بدن
  • ارتقای سطح هوشیاری، انگیزه، اعتماد به نفس و تمرکز

انواع ماساژ سوئدی، ماساژ درمانی، ماساژ ترکیبی، ماساژ روسی، ماساژ پا، باد کش، ماساژ برای افزایش شیر دهی،ترکیبی درمانی، نیمتنه (سرو صورت ،دست وکمر،پا وکف پا ) و غیره… را می توانید با مراجعه به کلینیک ماساژ باران تجربه کنید. بیش تر اوقات می توانید به جای استفاده از دارو های شیمیایی ضد درد از انواع ماساژ سر و صورت استفاده کنید و با یک جلسه ماساژ یک هفته بدون استرس و اضطراب و سر درد های میگرنی داشته باشید.

ماساژ روسی از جمله ماساژ های تخصصی است که در این مرکز انجام می شود که فوائد بسیاری دارد که می توان به رفع تنش های عضلانی و گرفتگی ها، رفع آرتروز، کاهش درد مفاصل، درمان سندرم تونل کارپل، درمان اختلالات گردش خون، افزایش انعطاف بدنی، ایجاد متابولیک آهسته تر، درمان بیماری هایی مانند آسم و تنگی نفس، بهبود مشکلات مفصل و گیجگاهی و ….اشاره کرد‌. یکی از مزایای این مرکز انجام ماساژ در محل می باشد ( مخصوص بانوان).

ماساژ درمانی نقش مهمی  در سلامت انسان ها دارد و در تمام دنیا از آن به عنوان یک روش درمانی عالی و بدون عوارض استفاده می کنند. به جهت توسعه و ارتقای سلامت و تاثیری که برای آرام بخشی عمیق همراه با سادگی خاصی که دارد در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، نوبت گیری و مشاوره با ما در تماس باشید.

آدرس اینستاگرام: massage.baran400

تلفن تماس:

۰۹۱۳۵۹۸۰۱۳۸

انجام کلیه خدمات ماساژ در اصفهان و حومه.

با مدیریت آرمان فرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماساژ باران ویژه بانوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه