لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری در کرج

لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری لیلا افتاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، عضو مرکز وکلا ، کارشناس رسمی…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری

لیلا افتاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، عضو مرکز وکلا ، کارشناس رسمی و مشاوره خانواده در قوه قضایی کرج می باشند. ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی ملکی و غیره…. دانش و تخصص لازم دارند، همچنین خانم لیلا افتاده با داشتن مدرک مامایی در زمینه ی وکالت دعاوی پزشکی نیز فعالیت دارند و از مهم ترین پایان نامه های ایشان  می توان به پایان نامه احکام، آثار نسبت و تابعیت رحم اجاره ای اشاره کرد.

رحم اجاره ای جزوء مسائل بسیار مهم و رواج یافته در جامعه ی کنونی است که برای رسیدگی به ابعاد حقوقی آن ها نیاز مند یک وکیل کار بلد و حرفه ای هستید. لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری به لحاظ آثار و تبعاتی که موضوع رحم اجاره ای برای زوجین و شخص ثالثی که رحم خود را اجاره می دهد فعالیت می کند.

از جمله پرونده هایی که این خانم وکیل به آن ها رسیدگی می کنند می توان به: کلاهبرداری، ضرب و شتم، ضرب و جرح، قتل، چک، سفته، برات، خلع ید، تصرف عدوانی، فروش مال غیر، طلاق، حضانت و غیره…. اشاره کرد. جهت مشاوره تلفنی و یا حضوری با تعیین وقت قبلی، بهره مندی از خدمات لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری در کرج با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با خانم وکیل لیلا افتاده: ۰۹۱۲۰۳۹۷۶۴۸

آدرس دفتر وکالت: کرج، طالقانی شمالی، جنب برج یادمان، کوچه رجبی، مجتمع پارسیان، طبقه دوم

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیلا افتاده وکیل پایه یک دادگستری در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه