قطعات ماشین آلات ایرج بدری

قطعات ماشین آلات ایرج بدری مجموعه فروش و وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین با مدیریت ایرج بدری دارای سال ها سابقه ی کاری درخشان…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

قطعات ماشین آلات ایرج بدری

مجموعه فروش و وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین با مدیریت ایرج بدری دارای سال ها سابقه ی کاری درخشان در زمینه لوازم یدکی خودرو های سنگین که شامل انواع کامیون، کامیونت، اتوبوس، تریلر و غیره..‌ می شود همچنین توانسته جای گاه خوبی در این زمینه به خود اختصاص دهد.

قطعاتی که توسط این مجموعه ارائه می شوند دارای کارائی بالا، کیفیتی ممتاز و منطبق با شرایط استاندارد همراه با خدمات پس از فروش مناسب می باشند. این گروه با داشتن نیرو های مجرب و کار بلد که دانش کافی و تجهیزات نوین دارند  تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتری به انجام می رسانند.

مرکز فروش قطعات ماشین آلات با همکاری پیمانکاران ممتاز توانسته کشور را در خود کفائی و کمک به تولید انواع قطعات یدکی خودرو های سنگین برساند. از جمله خدمات این مرکز می توان به:

  • ایران ماشین، فروش و تامین قطعات ماشین سنگین

  • لوازم یدکی و قطعات کامیون سنگین و نیمه سنگین

  • واردات و توزیع کلیه قطعات اصلی بنز ده تن

  • انواع لوازم یدکی کلیه کامیون های بنز اشاره کرو.

در صورتی که نیازمند انواع لوازم یدکی بنز مایلر که شامل: یاتاقان موتور بوش ایران مایلر، واشر سر سیلندر الرینگ مایلر، سوپاپ دود و هوا مایلر، گیت سوپاپ مایلر، سیت سوپاپ متیلر، پمپ باد ۹۰وابکو مایلر و غیره… انواع لوازم یدکی آتکو که شامل: سنسور دور خوان فلایویل آتگو، سنسور کیلومتر آتگو، سنسور آب آتگو، سنسور گیربکس آتگو و غیره… و همچنین انواع لوازم یدکی ماشین های الکتروس، دانگ فنگ، خاور، اکسور، بنز، ولوو، اسکانیا و غیره… بودید کافی ست به مرکز فروش قطعات ماشین آلات  مراجعه کنید.

تلفن تماس: 09121321063

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطعات ماشین آلات ایرج بدری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه