فیزیوتراپی و درمان ضعف عضله در تهران

فیزیوتراپی و درمان ضعف عضله در تهران یکی از مشکلاتی که با گذر زمان و پیری به سراغ اکثر افراد می آید ضعف عضلات است…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فیزیوتراپی و درمان ضعف عضله در تهران

یکی از مشکلاتی که با گذر زمان و پیری به سراغ اکثر افراد می آید ضعف عضلات است از این رو راه های بسیاری وجود دارد تا با درمان ضعف بدن و تقویت عضلات سالمندان بتوانند کارهای روزمره خود را راحت تر انجام دهند و نیاز به افراد دیگری برای نگهداری از آنها نداشته باشند. سالمندی و پیری روند طبیعی در زندگی همه ی ما است و با افزایش سن تغییرات زیادی در جسم و روح انسان رخ می دهد. در این دوره از زندگی ممکن است انواع بیماری های ستون فقرات، آرتروز، شکستگی لگن، سکته های مغزی، بیماری پارکیسون و انواع شرایط ناتوان کننده و .. می تواند افراد سالمند را درگیر نماید. چرا با گذر زمان دچار چنین مشکلاتی می شویم؟

از جمله عواملی که می توان گفت در به وجود آمدن بیماری های عضلانی و ناتوانی جسمی در دوران پیری تاثیر گذار است کاهش توده های عضلانی و درنتیجه کاهش قدرت عضلانی سالمند می شود. کاهش توان عضله باعث افزایش احساس ناتوانی و خستگی در فرد می شود که به تدریج منجر به کم تحرکی در فرد سالمند می گردد. از طرفی باید توجه داشت که عدم رسیدگی به جسم و بدن منجر به پیری زودرس می شود و افرادی که دارای تحرک کمتری نسبت به افراد پر تحرک هستند بیشتر در مرض ابتلا به بیماری های قلبی، افسردگی، دیابت، بیماری های روحی و همچنین مرگ زودرس قرار می گیرند.

راه اندازی سالمندان کم توان و رفع دردهای ناتوان کننده ضعف عضله

باید توجه داشته باشید که از دوران جوانی به سلامت جسمی خود بسیار توجه کنید و حتما ورزش و تغذیه مناسب را در برنامه خود قرار دهید تا دچار پیری زودرس و مبتلا به بیماری های طاقت فرسا نشوید. افرادی که نزدیک به دوره سالمندی هستند باید تحرک و فعالیت خود را افزایش دهند. بدون کار و فعالیت، انرژی فرد خیلی زود تحلیل می رود. همچنین کم تحرکی باعث پوکی استخوان و افزایش سرعت تحلیل عضلات می شود که این امر ناتوانی بیشتر را در دوران سالمندی به دنبال دارد. از این رو برای رفع ناتوانی و کم توانی افراد سالمند و رفع درد های ناتوان کننده که عامل اصلی ناتوانی عضلات هستند فیزیوتراپی و توانبخشی سالمندان انجام می شود که دارای مزایا و فواید بسیاری می باشد که از جمله آنها می توان به افزایش تحرک، کاهش پوکی استخوان، افزایش تعادل بدن، افزایش متابولیسم بدن، کمک به تنظیم فشار خون و کاهش چربی و قند خون، بهبود وضعیت قلبی عروقی با ورزش در دوران سالمندی ، انعطاف پذیری و بهبود حرکت و عملکرد بدن اشاره نمود که استقلال و عدم وابستگی سالمندان را در پیش دارد. مجموعه ما با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه های فیزیوتراپی به توان بخشی و بازتوانی بیماران سکته مغزی، بیماری پارکیسون و مشکلات ستون فقرات گردنی، کمری و … در منزل می پردازد از این رو شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های لازم و خدمات پزشکی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09120374607

09192801152

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیزیوتراپی و درمان ضعف عضله در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه